Nå maler´n gjesterommet!

Se FØR-bildene før det er for sent 😉

For endelig skal huset shines og fikses før visning og salg, og det første på agendaen er å male gjesterommet.

Så si farvel til 90-tallet, for nå går korken av malingsbøtta. Og det beste av alt: JEG har valgt farge!

Og det kan bli mildt sagt spennende, for er det én ting jeg er spesielt dårlig på, så er det fargevalg.

Skrev jeg spesielt? Jeg mener eksepsjonelt. Fremragende. Sensasjonelt!

…dårlig.

Jeg er ikke fargeblind eller noe, jeg har bare et øye for farger som en dypvannsfisk.

Jeg ser ikke hva som passer sammen, jeg aner ikke hva som blir stygt eller fint. Jeg ser bare farger.

Blå, grønn, rød og resten. Om noe er “et hint av okergul på en lun sommerkveld” eller “blågrønn som en lunken innsjø” sier meg ingenting.

Derfor blir det ekstra spennende når jeg nå har gått hen og valgt farge på gjesterommet. Alene.

Og kanskje ekstra spennende fordi han kisen i butikken ga meg feil farge!

Jeg hadde nemlig bestemt meg for en farge jeg hadde trua på, men i praten om farger og fargevalg må han ha hengt seg opp i det første jeg sa, som var:

– “Jeg gidder liksom ikke å ta XXX, for den har jo alle nå”.

… men den ble det x-)

Og som den mannen jeg er, så velger jeg selvfølgelig da å bruke den fargen, fremfor å kjøre hele veien ned til butikken for å bytte spann.

Men.. det har jeg ingen planer om å fortelle til Christina 😉

Det blir uansett bedre enn fargen som er der nå, som i et interiørblad kunne blitt beskrevet som: “rødvin møter pizzasaus for fyllefest”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kontor, treningssenter og gjesterom – alt i ett!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Så får det bare stå til. Briste eller bære.

ETTER-bildene kommer så snart rommet er malt 🙂

…og Christina ikke er til stede for å arrestere gubben for hårreisende fargevalg før bildene er spredd på nett x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fortanna er med!
 

/ Hei, du gamle malekost, la oss hooke 🙌

* Følg Malehjerte på Facebook *

4 kommentarer
    1. Hahaha! Vet du, det tror jeg faktisk du har HELT rett i. Hvis du kan kombinere “blå tigerpels” med en dus gultone inntil, ja nei da er du ikke ekte mann x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg