Knas! Brekk! Å faen..

Du vil IKKE tro hva som skjedde under middagen i dag 😆

Så der satt vi da.

I solskinnet og spiste middag.

Rester fra i går, digg nok det. Mors hjemmelagde kyllingsalat til de voksne, lomper med smeltet ost og skinke til barna.

Bare oss fire på hytta for helgen, koser oss i solen og nyter dagene i lange drag.

Livet smiler og alt er på topp. Ting er perfekt.

Nesten for perfekt…
 

Når plutselig:

KNAS!

BREKK!

Etterfult av et raskt:

– “Å faen..”

Og vips, så var den overdrevent perfekte harmonien brutt.
 

Så, kjære Christina,

Neste gang du renser kylling…

Sjekk etter bein!
 

Med vennlig hilsen,
Fortanna som knakk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* Følg Kyllinghjerte på Facebook *

24 kommentarer
    1. Neimen, herlighet for er sjarmerende smil du fikk nå da😂 jeg måtte zoome inn på forsidebildet (heter det det på blogg også?) for å se ditt vanlige smil 😂

    2. Ble dyr restemiddag det der da 😂 Kyllingsalat med fortann 👍🏻
      Ser ikke veldig godt ut… Au…

    3. Hahaha! 😂😂 Beste bildet jeg har sett på lenge. Smilet er jo bare fantastisk. Litt sånn “Jaja. Sånt skjer. Æ har kaffe”.
      Skal du lime på biten? Synes du kan la være jeg, fin sånn! 🙂

    4. Klokken er 00.44. Skal bare sjekke noen sider før jeg sovner. Klikker meg inn på pappahjerte.blogg.no. Aner fred og ingen fare. Babyen sover fortsatt, og det er like før jeg slokner også. Ser at det er et nytt innlegg siden sist. Begynner å lese…
      Jeg vet ikke om det er hormoner, eller om jeg er overtrøtt. Men det var _nesten_ så jeg vekket babyen da jeg brøyt ut i latter! Så TAKK FOR DEN!
      Hilsen lettet-mor-som-klarte-å-holde-seg-men-måtte-tørke-tårene-en-god-stund

    5. Altså 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 DET uttrykket, flirer meg ihjæl 🤣
      Legger på et oioi, uff, og stakkars deg, mens jeg tørker lattertårene!

    6. Hahahaha jeg tror jeg dør! 😂😂
      Mannen min knakk hele fortanna av her for noen uker siden, ingen spøk med de tennene gitt. 😳

    7. Oh no, kjenner følelsen!
      Jeg knakk en tann første dagen på Spaniaferie i fjor 😬
      Ferie uten tann er jo.. ja. 😂

    8. Haha, vurderte å bare la det bli, men har fattern på besøk nå og han fniser hver gang han ser meg og sier “Jeg hadde IKKE kjøpt bruktbil av deg nå” x-)

      Lot biten ligge igjen der jeg spyttet ut resten av kyllingsalaten, hehe

    9. Hahahaha 🤣. “Hva er så morsomt, mamma?” “Nei… litt vanskelig å forklare 😂”
      Men fra spøk til alvor: Håper det ordner seg! Enten du skal ha den på igjen eller blir glad i ditt nye smil 😀. Vi ler jo bare fordi det var veeeldig uvant 😁.

    10. Går du å synger på denne nå da
      All I want for Christmas is my two front teeth
      My two front teeth 😝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg