Mus på hytta!

Ææææsj!

Da vi skulle spise frokost i dag, oppdaget vi noe utrolig ekkelt. Vi har fått mus på hytta!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har ikke funnet musebæsj, hørt krafsing i taket eller piping under plankene, men da jeg ba om å få osten sendt over bordet under frokosten, oppdaget jeg at det var blitt tatt et stort jafs av den nye osten.

Klassisk museoppførsel!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sett ut feller!

Køp en katt!

Ingen stjeler av pappas ost uten å få svi for det!

Jeg skulle akkurat til å ringe skadedyrkontrollen, da jeg tok en titt på den andre siden av bordet…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ Avbestill katten, vi har en mus med melketenner 🐭

3 kommentarer
    1. Min mor oppdaget en gang at noen hadde tatt et jafs av ett eller annet nybakt, og spurte selvfølgelig om HVEM av oss i søskenflokken (6 stk) som hadde gjort det. Ingen meldte seg.
      Min mor: – Det er vel musa som har vært her da!
      Minste i søskenflokken: – Æ e itj nå mus æ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg