Siste dag i Side2!!

Etter nesten 5 år er det kroken på døra 😮

Shocked grandma with hair rollers
Licensed from: phovoir / yayimages.com
 

Jeg husker så utrolig godt den første gangen de ringte. Det var i slutten av september 2013.

Jeg var på kurs i Oslo og kunne ikke tro mine egne ører.

Det er Nettavisen..? Og de ønsker å signere meg..? Som deres potensielt nye toppblogger..?!

Jeg var i sjokk. Jeg hadde blogget i litt under et år og på en eller annen måte dukket opp på radaren deres.

Det var smigrende forbi fatteevne, men en liten stemme i hodet mistenkte at det måtte være noe lureri på gang. Dette kunne vel ikke være mulig?!

Men jo da, uka etter troppet jeg opp på kontoret, ble servert kaffe og lovord, og så var man plutselig signert. Med kontrakt og agenter og hele pakka. Det var stort. Vanvittig stort!

Men nå er det altså over. Dette er min siste kveld som Side2-blogger.

Portrait of thesad and crying mime
Licensed from: Volodymyr Melnyk / yayimages.com
 

Det er litt trist og det er litt rart, men det er også litt fantastisk. For dette er nemlig starten på noe helt nytt!

Men akkurat det kan jeg dessverre ikke si noe mer om før nyheten slippes offsielt i morgen 😉

For deg som bloggleser vil det ikke bety stort, men i kulissene skjer det store ting. Bloggen vil gå gjennom en design-endring, så ting vil muligens bli litt hulter til bulter noen dager, men det ordner seg.

Det viktigste er at det er nye tider på gang. Og jeg gleder meg!


 

/ Tjoppadoodledoo!

10 kommentarer
    1. er det fordi kona di er så frekk at side2 ikke vil ha dere mer? hun er jo både salty og basic bitch så det skjønner jeg godt. tror hun er morsom og jovial, men frekk som fy på ekte 😛

    2. Du er nok inne på noe der, Sølvi/Amanda/Christina/Elak. Christina virker kanskje hyggelig, men under det søte panseret hviler et grusomt menneske som gnir kattunger i øynene på allergikere og lar smøret stå igjen på benken, sånn at det blir harskt. Med vilje!

    3. Oi.. Sølvi med de mange aliasene.. det var jammen dagens.. du trenger nok en klem.. herved er en oversendt.. jeg er sikker på at det var det konatil hadde gjort også, om hun hadde truffet deg/dere (vanskelig med alle personene du er serru) anyhoo Peter.. Lykke til med det du er i ferd med, og be fruen huske hjelmen når hun skal ut med sopelimen 😊

    4. Haha, glemte jeg å skrive det?! x-)
      Det var at vi både Christina og jeg går fra Side2 til AdLINK. Kommer flere spennende nyheter i morgen forresten 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg