1. Bare sånn for å ødelegge litt – visste du at i følge reglene i uno så har du ikke lov til å legge på trekk 4 kort med mindre du ikke kan legge noe annet? Så, ut i fra bildet ditt så kan du legge en vanlig toer og har derfor ikke lov til å legge trekk 4 😜 “Som et vanlig vrikort, men den neste spilleren må trekke fire kort fra bunken og hoppe over sin tur. Dette kortet kan kun spilles av en spiller som ikke har kort i gjeldende farge. Det er ikke lov å vinne med svart kort.”

    2. Haha! Nei, det var jeg ikke klar over. Enda godt at Pluttadoren ikke leser pappas blogg og får se din kommentar, for da kan vi bare fortsette å spille med mine regler 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg