Er Christina gravid??

I forrige uke skrev jeg et innlegg om at Gnisten er tilbake i forholdet!

Det fikk overraskende mange til å spekulere: Kan Christina være gravid?!

For flere kunne melde om at de hadde vært gjennom noe slikt selv og det hadde endt med en attpåklatt.

Naboen sendte melding og spurte om jeg var våryr, og kompiser sendte meldinger om at det luktet som at nummer tre er på vei.

Enda verre ble det da en leser her for noen dager siden begynte å spekulere i om personen Christina peker på i bildet under kan være en liten spire i magen:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men neida. Det er ingen spire.

Det er bare et hårete matvrak ved navn Teo x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så, beklager til alle som har sendt snapper og meldinger: Ingen spire er på vei. Ingen esende mage (undertegnedes ikke medberegnet) og behovet for større bil har ikke meldt seg. Enda.

For om hun kommer til å bli gravid, er jo derimot en helt annen sak..

Men det skal ikke jeg legge meg opp i, det får bli mellom hu og postmannen x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Klar for mer? Sving innom bloggen til Christina og les: “Når gubben faktisk fikser noe”

6 kommentarer
    1. Haha, godt innlegg 🙂 Kan du skrive et innlegg om hvordan du ble oppdaget som blogger og kom på topplisten. Jeg har hatt blogg i 7 år snart, og det er først nå jeg klarer å skrive sånn at bloggen min faktisk blir lest av 150 – 200 personer hver dag, og jeg så gjerne bli bedre.

    2. Hei Sandra! Det kan jeg absolutt 🙂
      Skal prøve å få ut et innlegg om det til uka. Vet ikke om det er interessant for så fryktelig mange, men er jo en litt morsom historie 🙂

    3. Jeg vil tro at det er ganske mange bloggere der ute som lurer på hvordan dere toppbloggere blir kjent ogs som har lyst på den samme plassen. 🙂 (hinthint)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg