Prøv Storytel gratis i påsken

Reklame | Storytel

Jeg elsker å lese. Altså virkelig! Problemet er bare at jeg har notorisk lakenskrekk, så når jeg først kommer meg til sengs er det sjeldent tid til å bla i bok. Og når jeg først har lagt meg er jeg oftest trøtt som en rumpepinne og kræsjer rett inn i drømmeland så snart hodet treffer puta.

Samtidig går jeg ofte tur med Teo på dagtid og kjeder meg med mobilen i klypa. Jeg har sett stort sett alt på youtube og er litt mellom serier for tiden.

Men nylig har jeg begynt å bruke Storytel og det er jo helt genialt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Storytel er et massivt bibliotek av lydbøker som står klare for å fylle øregangen med glede. Storytel er faktisk nordens største strømmetjeneste for lydbøker med over 60 000 titler i alle sjangre.

Så her har man tilgang på alt et bokhjerte kan begjære av drama, krim, romaner, fakta, barnebøker og mye mer.

Men jeg må trekke frem barnebøkene, for de er så bra! Barnebøkene til Storytel er ikke bare lest inn av en trøtt og monoton stemme nemlig. Å nei, her er det fullt radioteater for alle penga!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Selv en gammel favoritt blir som ny igjen x-)
 

Morsomme stemmer, full dramatisering, sanger og lydeffekter utvider bokens univers til å bli en fantastisk reise. Boken “Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans” er jo i utgangspunktet en veldig morsom bok, men som lydbok er den helt magisk!

Jeg trodde de måte holde seg til manus, men her er det lagt til sanger og greier for å skape ekstra god stemning.

Jeg har prøvd å lese bøker med artige stemmer før, men det har aldri slått an hos de små og det er først nå jeg innser hvordan det virkelig skal gjøres, haha!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Beina oppetter veggen, da koser du deg 😀
 

Og når de små apekattene endelig sover, kan pappa sette voksenbøker på øret. Til husarbeid, på sengekanten eller på kveldstur med Teo.

Jeg er akkurat ferdig med Ernest Hemingways udødelige klassiker “Den gamle mannen og havet”, og nå har jeg endelig tatt motet til meg og begynt på Joona Linna-serien til Lars Kepler. Jeg gruer meg allerede til bok nr. 5 “Stalker”, som jeg har hørt at kan skremme vannet av selv hardbarkede kriminelle.

Det er med andre ord ikke helt umulig at Teo og jeg får holde oss unna skogen en stund 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* Storytel har ikke bare et berg av lydbøker, men også veldig mange e-bøker hvis man heller vil ha det.

* Bøkene kan lastes ned til mobilen og spilles av offline, som dermed sparer deg for mye datatrafikk på fjellet.

* Hør på bøker direkte fra mobilen, når og hvor du vil!

* Få boktips om nye titler og legg alle dine favorittbøker i Bokhyllen.

* Storytel er en strømmetjeneste (litt som Spotify etc). Med et abonnement får du full tilgang til hele det massive arkivet og kan lytte så mye du vil.

* Storytel har ingen bindingstid.

* Og ikke minst.. over 60 000 titler!

Høres det interessant ut? Da har jeg en god nyhet 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

30 DAGERS GRATIS PRØVEPERIODE!

Akkurat nå kan du nemlig prøve Storytel helt gratis i 30 dager! Det er ingen bindingstid og prøveperioden er helt uforpliktende 🙂

Du har med andre ord ingenting å tape, bare en gigantisk stabel av bøker å vinne. Så last ned favorittboken, reis på påskefjellet, kryp ned under pledd eller dyne og la Storytel fylle påsken med bokglede på øret 🙂

! Få 30 dagers gratis prøveperiode ved å følge denne linken –> storytel.no/pappahjerte

11 kommentarer
    1. Stalker er helt jævlig! Som i at jeg turte ikke være alene hjemme i flere måneder etter å ha lest den. Men også en av de beste bøkene jeg har lest. Kepler når nesten opp til Nesbø! Har hørt at Kaninjegeren er enda skumlere, så den har jeg ikke turt å lese enda!

    2. Stalker husker jeg ikke. Kaninjegeren gjør meg fremdeles kvalm og uvell..det var krimboka si det! Hm..kanskje starte fra begynnelsen igjen med Kepler 🙂
      Lars Kepler! For et fantastisk ektepar!! Skulle ønske det kom flere bøker hver uke..men igjen, da hadde de neppe vært så bra..

    3. Hvordan fungerer appen nå? Når jeg prøvde sist (for ca 7 mnd siden) så var jeg plaget mye av at appen ikke husket hvor langt jeg var kommet i boken, det var vanskelig å spole, umulig å finne kapitler og den var generelt knotete å bruke. Er det blitt noe bedre? Jeg elsker lydbøker og Storytel appelerer til min indre lesehest, men jer orker ikke bruke den hvis den ikke er blitt bedre.
      Og ja, jeg vet jeg kan laste den ned å prøve, men ville bare høre hvordan du syntes selve opplevelsen av appen er nå 🙂

    4. Hmmmm, spørs om jeg egentlig burde høre på den altså. Jeg er jo ganske pysete når det kommer til sånne ting i utgangspunktet, haha!
      Gruer meg allerede til Stalker. Da tror jeg Christina bure sove på et annet rom noen uker 😉 Hilsen søvngjenger

    5. Er stor fan av storytel, hører på tur hjem i bilen, når jeg gjør husarbeid og når jeg er ute på tur alene, ting går fortere unna da😊 Misunner deg som ikke har lest ferdig alle bøkene til Keppler ennå, liker at de er så skumle at jeg får frysninger😊

    6. Elsker Joona Linna-bøkene <3 skulle ønske de var ulest så jeg kunne startet på begynnelsen igjen!!:-p kooooos deg med dem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg