Uvanlig vårtegn i barnehagen

Da jeg leverte i barnehagen i dag, så jeg at de hadde laget en plakat med typiske vårtegn som barna gleder seg til.

Og her er alle klassikerne: Solen som våkner fra vinterdvalen og varmer godt igjen, biene som kommer for å hilse på, blomster som spretter opp og sølepytter som byr seg frem.

Også skilpadder da..

cof

Jeg har riktignok bare bodd i Larvik noen få år, men jeg er rimelig sikker på at skilpadder er ganske uvanlig her nede også.

Klart, jeg vet jo ikke hvor dette barnet bor eller hva skilpadde egentlig betyr.

For alt jeg vet er det et av mine barn som har ført opp dette som et typisk vårtegn.

I så fall skyldes det hele bare en stor misforståelse.

For det er ikke skilpadder som dukker opp når man drar frem sofaen under den store vårrengjøringen, det er bare et alvorlig tilfelle av hybelkaniner x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Eller som forrige uke på Fritids(svensk SFO) der jeg jobber; vi hadde tema «Vår» og arbeidet med trolldeig. Og flere av barna formet frem hundebæsj. Japp, et helt klart vårtegn🤭😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg