Teo & Christina

Det er rart det der, men Teo sitter alltid på en helt egen måte når han sitter hos Christina. Ydmyk og forsiktig, men fortsatt på alerten. Som om han passer på noe.

cof

For de har et helt spesielt bånd, de to. Teo har vært med Christina gjennom tykt og tynt, i gleder og sorger i mange år, mange år før meg. Vært der for henne, passet på henne og slikket hennes tårer da hun gråt.

Det er ikke en dramatisk setning skrevet for effekt forresten, det er ordrett det som skjer. Hvis Christina blir lei seg og feller en tåre, kommer Teo tassende for å trøste henne. Jeg har sett det mange ganger og det er helt merkelig. Som om han har en syvende sans for hennes følelser.

cof

edf

Jeg husker første gang jeg kom hjem til Christina og fikk møte Teo. Jeg hadde hørt så mye om ham og husker veldig godt hva jeg tenkte: Vi to må bli bestevenner på rekordtid. Hvis ikke Teo liker meg, er jeg sjanseløs.

Aldri har jeg klappet og kost så mye med en hund i løpet av en kveld. Og det fungerte. Vi ble kompiser og da var det greit 😉

Det kom jeg på da jeg så ham sitte oppå henne med det rare passe-på-blikket sitt i dag. For selv om det er min Christina, så er det hans også. De har tross alt vært sammen 4 år lenger enn oss 😀

cof
🐶❤️
 

P.S. Christina satt i telefon med mormoren sin da bildene ble tatt og har på ingen måte godkjent bruken av dem. Men Teo sa det var greit 😉

10 kommentarer
    1. Akkurat sånn var og er det her også. Ludvik passer på «mor» sånn er det bare. Gutta kan leke til tenna sitter i en viss skinnlegg, men mor er «hellig» kanskje fordi hu styrer matfatet og trøste trøster som ingen andre. Usikkert. Men det er helt herlig da :-)) Teo er en skjønn fyr. De beriker nok livet litt mer enn for eksempel en krokodille 😉 Hehe.

    2. Morsomt innlegg! Likte spesielt den delen med at du måtte bli venn med Teo ganske kjapt. Jeg har hund (familiehund som bor hjemme med min mor) og første gangen typen skulle møte Bambi tenkte jeg på hvor kjipt det hadde vært om de ikke likte hverandre x) Nå er de bestevenner og Bambi liker typen min bedre enn han liker meg 😂

    3. Haha, ja matfatet avgjør nok mer enn alt annet. I hvert fall i Teos tilfelle. Han kunne sikkert vært bestekompis med Quisling, bare han ga ham nok Dentastix x-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg