Oss 3 og kosestund

En mårrasveis, en rosa pysj, en lang lang gjesp. Noe gøy på TV, fyr i peisen, sjokolademelk.

Kosestund og søndag morgen, ingenting er bedre. Ikke noe på planen, trenger ikke klokke, hele dagen til å bare være her. Sammen. Slenge på en kubbe til, fylle på med pulver, knusekose alle mann.

Det er ikke når man er på tur uten barn og kjenner at man savner dem. Det er ikke når det er lørdag kveld og voksentid og det er litt deilig at barna sover. Det er her. Når man sitter på en søndag morgen med begge to i armene som to små valper. Varme, glede og store smil. Det er lykken.

cof

dav
 

/ God søndag 😊❤️

4 kommentarer
    1. Når jeg leser bloggen din nå, så føler jeg meg som en sånn gammel tante. Før ble tante invitert hele tiden og fikk se barna, men nå blir hun aldri invitert lenger. Eventuelt så har synet blitt så dårlig at hun kun ser bakhodene på barna, og fjesene er blurry 😂 mao: lenge siden jeg har sett hvordan Plutten og Fersken ser ut! Jeg forstår godt valget med å ikke eksponere dem altså, jeg bare savner det (dem) litt. Hilsen tante Margit 👵🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg