Min nye tatovering

Jeg skriver stort sett aldri om tatoveringene mine. Ikke tatoverer jeg meg for andre og ikke har jeg behov for andres meninger om noe så personlig, men denne gangen skal jeg gjøre et unntak.

For i går tok jeg en ny tatovering på armen og denne tatoveringen har en helt spesiell betydning. Den gjør meg skikkelig stolt og markerer en av mine stolteste bragder: Årets Jurypris i Vixen Influencer Awards 2017.

For at en pappablogg kan vinne juryens ærespris i Norges største prisutdeling for bloggere og influencere, gjør meg altså så stolt at jeg får frysninger.

Jeg kan fortsatt ikke huske helt hva jeg sa på scenen, men jeg vet at jeg var i sjokk og at jeg kanskje gråt litt. Foran en fullsatt sal med fantastiske mennesker. Det er verdt et minne for livet 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tatoveringen er en kombinasjon av kronen som er avbildet på plaketten til prisen og en cool krokodille som jeg har ønsket å tatovere en stund. Av ingen annen grunn enn at jeg elsker hele typen. Han er kul og avslappet med hawaiiskjorte og shades – akkurat slik en god krokodille skal være.

Krokodillen har fått plass ikke langt unna det grønne monsteret som dukket opp på armen etter Årets Livsstilsblogg fra Vixen i fjor, og armen har sånn sett plutselig blitt en slags premiehylle. Ikke at jeg dermed kommer til å tatovere svømmeknappen fra barneskolen altså 😉

Vixen i år ble jo ganske spesielt etter at det haglet med diverse anklager, men med denne tatoveringen har jeg vel tatt et ganske endelig valg på hvor jeg står. For hvis det er slik at Vixen er en slags råtten valgkrets, har jeg verken blitt informert eller invitert til dette hemmelige brorskapet.

Og hvis det faktisk ER sånn at Vixen er et skjønnhetstyranni som fremmer de unge, vakre og fremadstormende, ja da er det I HVERT FALL grunn til å være stolt! Hilsen mann 36 med tredagersskjegg og sexylubb 😉

Så velkommen til armen skal du være, herr Krokodill 😀


Tatoveringen er utført av Talla på Bohemen Tattoo 🙂
 

16 kommentarer
    1. Beklager feil kommentar på feil innlegg, men la gå! Relativt fersk leser:) Kan du anbefale noen gode læringsapper til barn mellom 2-5 år på ipad? Måtte lese innlegget ditt om skjermtid(google is your friend) og ble nyskjerrig.

    2. Nær, så tøff den var =) Gratulerer med den der, ser ikke “kleine” ut i det hele tatt, hvis en skal assosiere med den krokodillen som var en dille for litt over et kvarter siden =) Skikkelig tøff er den, og en man kan nappe litt i smilebåndene av =)

    3. Hahahaha! Å herregud. Det tok meg et sekund, men så kom sangen tilbake. Og nå kommer den nok ikke til å slippe taket på i hvert fall et par dager, så takk for det x-)

    4. For en god tid tilbake fikk du tatovert en av tegningene til sønnen,mener jeg å huske. Har du planer om å gjøre det samme med en tegning din datter har laget? 🙂

    5. Anytime 😉 sni, sna… Godt vi har noe å nynne på tenker jeg 😉 Tror det kan være en bra greie. He he, var ikke helt meningen altså. Helt sant, men jeg nynna først skjønner jeg 😀 he he he

    6. Absolutt! Den neste tatoveringen på planen er faktisk en tegning av lillesnupp 😀 😀
      Har ikke tatovert noe av pluttens materiale enda, men han fikk fargelegge det grønne lille monsteret jeg har på armen fra Vixen-prisen i fjor 🙂

    7. Sååå fin! Haha!! Men du… eh.. Du kanske har svarat på den här frågan innan – i så fall ber jag om ursäkt 😉
      Men kan man se klippet av talen du holdt på vixen noe sted? :O Hade så gjärna sett det 🙂
      Ps: Sorry, för alla snappar från utedasset. Mitt liv är inte så spännande! Men fick i alla fall ett “Happy Bajs” tillbaka från Christina idag!
      Lite starstruck. Haha!
      //Fjant

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg