Norges minste treningssenter

Viser seg at en sta mann med rare ideer er ganske vanskelig å vippe av pinnen x-)

For når jeg først hadde bestemt meg for at vi måtte klare å stappe et treningsrom inn i et allerede overstappet hus, var det ikke en direkte imponert Christina som sto med armene i kors og ga meg stinkeblikket tilbake.

Men med mine vidløftige visjoner og spekulative regnestykker om hvor mange tusen vi ville spare på sikt på avlyste medlemskap på treningssenter, bensinpenger og ikke minst tid, tenk på all den tiden(!), lettet hun etter hvert på øyebrynet.

Og da var ikke far snar å be. Et par raske klikk på nett, en svipptur inn til Oslo, ut med senga, og smækk bæng – Velkommen til Norges minste treningssenter 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Treningssenteret” er riktignok stuet sammen med hjemmekontor og gjesterom på bare noen få kvadratmeter. Dessuten var jeg selvfølgelig så sta at jeg måtte ha olympisk stang i full bredde, så hver gang jeg trener må jeg flytte litt på pulten for ikke å knuse skjermen og velte alt.

Og skulle det komme overnattingsgjester hit, må alt utstyret flyttes ut i gangen for natten…

Men det funker! x-)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Også så grasiøs a gitt x)
 

For senteret har alt man måtte ønske av et fullgodt treningssenter, bare med litt færre folk.

Tredemølle og ergometersykkel er byttet ut med guds frie, så inntil videre mangler vi vel egentlig bare en sånn stor salgsautomat der man kan kjøpe sportsdrikke og overprisede proteinsjokolader. Men det kommer.

Må bare overbevise Christina om at vi kan slå ut veggen og kvitte oss med badet. En kattevask i vasken er sikkert bedre for miljøet uansett 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Vi svettes 🙂

3 kommentarer
    1. Dette er ett bra konsept som jeg har gjort flere ganger selv 😉 både ministyrkerom og bare matte på gulvet 🙂 selv foretrekker jeg bare matte og eventuellt noen håndholdte manualer. Men nå går det absolutt mest i yoga, og da er det bare å rull’n ut på gølvet og vipps så har man treningsrom 😉 vi svettes!

    2. «Må bare overbevise Christina om at vi kan slå ut veggen og kvitte oss med badet. En kattevask i vasken er sikkert bedre for miljøet uansett ;-)» 😂😂😂 Akkurat min type humor 😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg