VI ER I FINALEN!!

Jaddaaaa!!!!!

Gledens dag! Lykkens dag! Ved Odins skjegg og fiolinen til Rybak – endelig er finalistene til Vixen Influencer Awards kåret, og både Christina og jeg er i finalen!!

Christina er videre i den prestisjetunge prisen Folkets Favoritt, mens undertegnede har karret til seg finaleplass i Årets Gullpenn og Årets Livsstil.

Det er kanskje vanskelig for andre å forstå hvor stort dette er, men det er stort. Kjempestort! Spesielt i år, for Vixen har gått fra å være en prisutdeling kun for bloggere til også å inkludere influencere fra andre kanaler. Det betyr youtubere, instagrammere, podcastere etc.

Feltet har dermed blitt fylt med nye utfordrere av Petter Northug-kaliber og antall stemmer har mangedoblet seg siden i fjor. Derfor er det ekstra stort å komme seg hele veien til finalen i år.

At Christina er videre som Folkets Favoritt er helt rått! Den prisen avgjøres av antall stemmer og hun er i finalen med folk som har mange ganger flere lesere enn henne, så jeg tror det kan bli tøft, men jeg heier og jubler til stemmebåndet ryker 😀

Årets Livsstil vant jeg faktisk i fjor, så jeg tenker at det er ekstremt usannsynlig at jeg klarer å vinne den to år på rad, men jeg lever i håpet!

Og Årets Gullpenn… den henger høyt. Ekstremt høyt. Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde håpet at mine konkurrenter var en gjeng med paddehuer, men det er så mye flinke folk der at jeg blir helt uvel. Men for å sitere en ikke helt ukjent norsk filosof (og fotballtrener): “It´s hope in a hanging snore”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

At man skal klare å stikke av med en pris er sånt man ikke egentlig tenker over, for konkurransen er beinhard og alle er verdige vinnere, men at jeg kommer til å sove ekstremt dårlig frem til 04. februar, det kan jeg love deg 😉

Men uansett hvordan det går, så vet dere hva dette betyr? Hotellopphold og bacon-frokost for Herr og Fru Klonk. Og det i seg selv er verdt å juble for 😀

Så tusen tusen tusen tusen takk til alle dere som har stemt på oss og gjort dette mulig. I LOVE JU!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ Hipp hurra og goooood hælj!!

32 kommentarer
    1. Liker bloggen din, og det er den eneste bloggen jeg følger. 👍
      Men hva heter bloggen til Christina?
      Burde kanskje sjekket ut den også 🤗

    2. Hurra!!!! Akkurat sånn jeg har stemt de siste ukene, så godt fornøyd her! Nå håper jeg virkelig at Gullpennen er din!!!!

    3. Har stemt som “en gal” nesten hver dag, nesten hver 12. Time på dere begge som folkets favoritt, livsstil og gullpenn! Gratulerer med finaleplasser begge to 🙂

    4. Du fortjener den gullpennen mer enn noen andre!!! Håper forøvrig Tusvik og Tønne kan vinne en pris også!

    5. Og hvorfor skulle vi ikke det? Mitt inntrykk er vel heller at Vixen har blitt langt mer seriøst med årene og luker ut de som har brutt regler om manglende merking av reklame etc. Jeg er i hvert fall kjempestolt og anser det som en stor ære å komme til finalen i Vixen 🙂

    6. Har stemt på deg hver dag til kategorien Årets gullpenn, da ditt språk helt klart skiller seg ut. Men etter finale-avsløringen i går så føles hele Vixen veldig bittersøtt, de har disket Annijor, Martine Lunde og Bloggomtoppbloggere, men har beholdt tungvektere i annonselureri som Sophie Elise og fotballfrue – også er de to i tillegg under kategorien Årets livsstil, vil ikke si at noen av de to har en livsstil hvermansen bør trakte etter. Men gratulerer så masse til deg og kona, håper dere får et nydelig hotellopphold i Oslo 🙂

    7. Vet du, akkurat de greiene der vet jeg for lite om til å komme med et godt svar på. Hvorfor de har disket noen, men latt andre bli altså. Jeg tenker at de har sett på helheten og antall regelbrudd, men det blir bare spekulasjoner fra min side. Har faktisk full tiltro til at juryen gjør en god jobb og med Hans Petter i spissen, virker det som at de har tatt et krafttak mot juks, men kanskje burde de vært enda strengere. Tenker de tar med erfaringene fra i år over til neste år for å gjøre en enda bedre utvelgelsesprosess da 🙂

      Og tusen takk for stemmer!!!!!!!!
      Haaaifai!

    8. Sophie Elise bryter regler hele tiden. Så det stemmer jo ikke. Også Caroline Berg Eriksen har brutt loven gjentatte ganger.
      Ser man på Hans Petters uttalelser både her og der er det lett å skjønne at vixen ikke lenger er seriøst, men kun handler om penger.

    9. Dette er korrupt. Hva er det egentlig som skjer? Jeg hadde samme mening i år som året tidligere. Ingen av de som vant i fjor var verdige vinnere. Hvor i alle dager er Mammatilmichelle ang. dette? Hun fikk ikke en pris året før, selv om hun har ligget på topp meget lenge. Hva har egentlig du og kona du gjort for å bli nominert til dette?

    10. TENK at du er videre i gullpennen!! Jeg ER så glad! Gratulerer. Har stemt som om jeg ikke har noe annet fornuftig å gjøre i livet 😉 Jeg har i alle år ment at du fortjener prisen. Andre bloggere kan også skrive om interessante temaer, men hos deg skrives de interessante temaene i tillegg med GOD språklig penn! Alltid fiffige formuleringer og morsomme assosiasjoner. Om det er sårbare temaer, røres jeg ved teksten, og om det er lette temaer, humrer jeg. Blir alltid fascinert av språket ditt – i hvert eneste innlegg. Jeg mener du skiller deg ut. Ta det til deg! God helg!!!

    11. Jaha, her ble det mange rare spekulasjoner oppå hverandre. Hvis ingen av de som vant i fjor er verdige vinnere, og både Christina og jeg vant i fjor, betyr det at du mener at vi ikke er verdige vinnere? Hva gjør du i så fall på denne bloggen?

      Å ligge på topp er ikke det samme som å gå til topps i en prisutdelingen. Og det synes jeg er bra, for hvis det skulle vært sånn, ville bare de med flest lesere vunnet priser og det virker jo ikke logisk. Så er det jo forskjell på kvantitet og kvalitet, uten at jeg retter dette mot noen, jeg bare sier det. Juryen skal ikke ta hensyn til hvem som har flest lesere av de som er i finaleheatet, med unntak av Folkets Favoritt da. Hvilke kriterier de legger til grunne for en vinner aner jeg ikke, men jeg vet at Hans Petter har uttalt at de ser det som særs negativ å overeksponere barna på bloggen sin, og der må man vel si at Anna trekker et ganske kort strå. Så at hun kan ha blitt trukket massivt for det, ser jeg ikke som usannsynlig. Men det blir jo bare spekulasjoner. Hun er nominert til Årets Business i år og med en massiv boklansering og en blogg som gjør massive penger, burde hun ligge godt an til å vinne denne prisen 🙂

      Og hva Christina og jeg har gjort for å bli nominert til dette..? Vi har blogget fast og aktivt gjennom hele fjoråret og gjort vårt ytterste for at bloggene skal være til glede for leserne. At vi klarer å karre oss til finaleplass, selv om vi har langt færre lesere enn flere av de største, er en stor ære og ingen merkelig spekulasjon skal få legge en demper på det 😉

    12. Lett å komme med spekulasjoner når man uttaler seg anonymt, men jeg har faktisk full tiltro til Hans Petter jeg. Men igjen, det er jo bare min mening. Jeg regner med at de ser overtramp av regler under ett for et helt år, men om SE og CBE burde vært disket eller ei skal ikke jeg legge meg opp i 🙂

    13. Ja bloggen din er den eneste jeg følger, men nå skal jeg begynne å følge Christina sin også så får vi se om hun er like morsom som deg. 👍😂
      Det er vel det jeg liker med bloggen din at den er ærlig, ujålete og morsom, men også med litt alvor innimellom 👍

    14. Tusen takk for det! Da kan jeg allerede nå fortelle deg at du kommer til å like bloggen til Christina, for hun er mer ujålete, morsommere og mer alvorlig enn meg 😀
      Bare litt svakere i håndbak x-)

    15. Liker både bloggen din og Christinas og syns definitivt dere fortjener en pris begge to. Men les bloggomtoppbloggere sine innlegg de siste dagene og.se litt grundig på SE og CBE gjennom året, så fremstår Vixen rimelig useriøse.

    16. Gratulerer så mye! Dere har supre, morsomme og velskrevne blogger begge to (er ikke nødvendigvis alltid enig i alt, men det jeg ikke er enig i er også velskrevet så 🙂 ) Vixen derimot, det er nok for mange av oss blogglesere avslørt som bløff de siste dagene nå. Det blir mest så man som utenforstående ler av hele greia for det er så useriøst.

    17. Har lest litt der og hadde vært fint å høre juryens begrunnelse for at SE og CBE ikke er blant de som har fått på pukkelen når de tilsynelatende har ganske mange regelbrudd under beltet. Men blir så mye spekulasjoner og antakelser at jeg holder meg litt utenfor det der, men fint å se at Annijor og Martine Lunde ble benådet da 🙂

    18. Tusen takk for det, Malin!!!
      Åh, den gullpennen drømmer jeg om hver eneste dag. Tør ikke tro og håpe at jeg kan vinne, men det er lov å drømme 😀
      /highfive

    19. Tusen takk for det 🙂
      Trenger ikke alltid være enig heller nei 🙂

      Hmm.. Jeg vet ikke jeg. Føler hele den Vixen-debatten har tatt av litt. Skal ikke hive meg inn i den, men føler som det kanskje har blitt 10 høns ut av ei fjær her, men det er fullt mulig jeg tar feil. I hvert fall fint at Annijor og Martine Lunde fikk komme tilbake igjen 🙂

    20. Gratulerer så mye🎉💐 Vi er nok flere som bestemte oss for å gjøre en innsats for å få dere til finalen☺️ dere fortjener det bare sååååå mye, begge to☺️👍👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg