Frisk nok for husarbeid?!

Demoniske piller, dette føles som noe frua har stelt i stand!

close up of male hoovering carpet
Licensed from: dolgachov / yayimages.com
 

For i går begynte jeg på en heidundrende penicillin-kur som skulle være kraftig nok til å ta knekken på uvedkomne basilusker og bleke tennene i samme slengen.

Allerede er den verste hodepinen borte og kroppen har begynt å våkne til, men det er absolutt ikke det rareste som har skjedd så langt!

For hva var det første jeg begynte med da kroppen en gang etter frokost følte seg litt pigg for første gang på lenge? Husarbeid!

Husarbeid?! Jeg har nærmest ikke gjort husarbeid frivillig siden jeg fikk godt betalt for det på ungdomsskolen. Men etter å ha stirret i veggen i over en uke, var det altså dette kroppen ønsket. Farvel Morgan og Ola-Conny, hello støvsuger.

Formen er fortsatt 95% råtten agurk, så det var ikke lenge jeg orket å holde på, men det lille overskuddet som dukket opp, måtte altså skvises maksimalt. Men så var det tilbake til sofakroken for å sove litt igjen 😉

Selv håper jeg at formen bikker enda et nytt nivå i morgen, men noe sier meg at Christina hadde vært strålende fornøyd med å holde meg på dette stadiet en liten stund til. Frisk nok til å støvsuge huset, men for syk til å mase om kjærestekos og klining. Den perfekte balanse 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ 1 dag igjen til nyttårsforsetter!

2 kommentarer
    1. …heidundrende penicillin-kur som skulle være kraftig nok til å ta knekken på uvedkomne basilusker og bleke tennene i samme slengen….
      Ha ha… da var dagens glis reddet i dag også 🙂
      Jeg kommenterer ikke så ofte, og nå tror jeg det er nok kommentarer fra meg på en stund, men jeg setter stor pris på formuleringene dine, de er tildels ofte meget visuelle, og så kombinerer du så fint ord, slik at både det seriøse og det morsomme kommer klart frem.
      Heia for Årets Gullpenn !

    2. Haha, tusen takk for det IA! Dine kommentarer gir meg alltid et smil om munnen, så bare kommenter så mye du vil 😀

      Årets Gullpenn hadde vært magisk. Helt helt magisk. Men tør ikke begynne å drømme for mye, vært nominert for mange ganger til å begynne å tro på nissen i år 😀

      Ha et fantastisk nytt år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg