Vixen i 3 kategorier!!!

Å herre mitt skjegg og halleluja – ærre muli´?!

I dag våknet jeg nemlig opp til den ultimate gla´meldingen: Semifinalistene til Vixen Influencer Awards er annonsert og jeg er videre i hele 3 KATEGORIER!

Ikke bare det, men Christina er også videre i kategorien for Folkets Favoritt!!

Det er med andre ord mildt sagt god stemning i vårt lille bloggkollektiv i dag. For totalt fire plasser i semifinalen i Vixen er ikke småsaker! Vixen er tross alt årets definitivt største begivenhet for bloggere og andre influencere, så å komme videre til semifinalen er stort.

Men for å komme hele veien til den store finalen, trenger jeg deg. Sårt. Jeg er oppe mot noen giganter i hver kategori og trenger hver eneste lille stemme jeg kan få om jeg skal ha mulighet til å hamle opp med de aller største navnene i bransjen.

Du kan stemme én gang hver 12. time helt frem til 15. januar, så jeg kommer til å legge link i bunnen av de fleste innlegg fremover og blir sjeleglad for hver eneste stemme 🙂

Kategoriene jeg er videre i:
 

Årets Livsstil
Denne kategorien vant jeg faktisk i fjor og det øyeblikket er seriøst et av de aller stolteste i mitt liv. Helt der oppe på samme nivå som da jeg ble pappa for første gang, andre gang, da jeg ble sammen med Christina og da jeg fikk venneforespørsel fra Sophie Elise på facebook 😉

Her jeg sitter med blå poser under øynene og restene av barnas lungebetennelse i kroppen, mener jeg fortsatt at å være småbarnsforeldre er en livsstil som krever utrolig mye, gir utrolig mye og så absolutt fortjener å bli løftet frem som noe stort og viktig. Derfor er jeg utrolig stolt over nok en gang å få være med i kappløpet om denne prisen.
 

Årets Gullpenn
Ah, sukk. Gullpennen. Gullkalven min. Prisen jeg har siklet på hver eneste dag siden jeg startet å blogge, prisen jeg har blitt nominert til flerfoldige ganger, men som jeg aldri ser ut til å klare å stikke av med. Jeg tenker på den, jeg drømmer om den, jeg er besatt av den. Den har blitt min Moby Dick.

Om jeg kommer videre i finalen i denne kategorien… jeg har ikke ord. Jeg skal ikke si at det betyr alt, jeg har jo kone, barn og hund tross alt, men… det betyr alt. Nesten.
 

Folkets Favoritt
For en vanvittig ære å bli nominert til Folkets favoritt! Men her tror jeg at jeg er sjanseløs, altså virkelig. Det er så mange videre til semifinalen, konkurransen er skyhøy og det er så mange som fortjener den. Og kanskje spesielt én: Kona til.

Jepp, Christina og jeg møtes til dyst i den samme kategorien i år og det kan bli interessant hvis vi begge kommer hele veien til finalen. Og jeg synes seriøst Christina fortjener den mer enn meg.

Hun skriver så hjertelig, varmt og ekte og byr på absolutt alle sider av seg selv. Hun tør å skrive om ting som engasjerer henne selv når hun vet det vil provosere, men hun tør også å være sårbar og ta leseren helt innpå selv veldig vonde og personlige ting.

Jeg må jo sies å være historisk inhabil i saken, men jeg heier virkelig på Kona til som folkets favoritt i år. Selv om det betyr at hun kommer til å skjelve av intens sceneskrekk i flere uker i forkant 😉

Men jeg tar den gjerne, jeg altså. Det bare føles bare som et uvirkelig høyt fjell, for ingenting henger høyere enn Folkets Favoritt og jeg tør ikke engang tenke tanken på at det kan være meg.

Så hvis du har tid, lyst og mulighet: Please sving innom Vixen og hjelp oss videre til finalen. Det hadde betydd så uendelig mye! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

–> Stem på Vixen Influencer Awards!

32 kommentarer
    1. Har alltid stemt på deg for årets gullpenn. Du er en av få bloggere som utmerker seg med godt og levende språk. De fleste andre store bloggere er ikke store fordi det de skriver er gripende(Selv om de tror det selv). De flyter på utseende og spennende liv som det er interessant å gi et klikk.
      Bloggen din er stor fordi du er flink til å skrive. Det gjelder forsåvidt Christina også. Hos dere klikker jeg meg inn for å faktisk lese, ikke bare for bilder og drama.
      Syns det var rart du ikke vant den i fjort, krysser fingrene for i år! 🙂

    2. Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar, Thea! Må innrømme at gullpennen henger høyt. Skyhøyt. Utrolig hyggelig å høre at alle mine rare skriverier settes pris på 🙂 Som du sier så må jeg jo nesten skrive godt, for jeg har verken et spennende liv eller utseendet å flyte på, og kanskje derfor er jeg ekstra fysen på en gullpenn.

      Kommer til å kjempe med nebb og klør i år! 🙂 Så tusen tusen takk for stemmen, både i år og før. I år er det vår tur, Thea 😀
      /highfive!

    3. Stemmer på deg i de to første kategoriene,og selv om jeg digger bloggen din så elsker jeg Christina sin! Hun er min favoritt 😄

    4. Gullpenn i sikte 🙂
      Glemmer ikke de som ” overlever på salat og fettet fra lebestiften”… sånn omtrentlig sitert…
      Den var gullbra 😀
      ( Bloggpost fra i fjor elller året før, tror jeg)
      Ellers er jeg enig med Thea over her, dere skriver leseverdige innlegg.
      Tenk på det, at det du gjør er til glede for mange mennesker hver dag, ikke dårlig jobb det!

    5. Gratulerer så mye!
      Gullpenn og folkets favoritt er jeg helt klart enig i, men ser ikke helt hvorfor du er nominert i livsstil. Er ikke livsstilen din helt normal? Jeg kjenner hvertfall mange som lever ganske likt liv som dere. Hehe:p
      Jeg har stemt på dere begge, godt det enda finnes noen jordnære bloggere der ute 🙂

    6. Stemmer i år, som i fjor ❤ fikk forresten Snøfall i kalenderen min,av barna mine ❤🙏 ha en fin dag og lykke til ❤

    7. Dere er uten tvil vinnere, begge to. Så jeg skal virkelig prøve å huske på å stemme så ofte jeg kan. Dette fortjener dere, fordi dere fortsatt har bena godt planta, og ikke gjort som en del andre bloggere; laget for mye drama ut av ingenting.
      Heier vilt og uhemma på dere. 😀

    8. Gratulerer til dere begge! Jeg har stemt på deg som Årets gullpenn og Christina som Folkets favoritt. Håper dere vinner, det fortjener dere! Du skriver veldig bra, og dere virker som jordnære, bra mennesker. Og så er dere veldig ryddige når det gjelder reklame, noe jeg synes er viktig!

    9. Selvfølgelig stemt! 🙂 Jeg leser to blogger fast, det er din og Christina sin!
      Dere har virkelig gode bloggee, som er ekte! Ikke masse reklame og sponsing hit og dit! Jeg heier på dere! <3

    10. stemt, to stemmer til deg:-) Men mange flinke mennesker, så ikke lett. Årets gullpenn blir spennende!! Lykke til begge to!!

    11. Jaaaaa!!! Du er videre i Årets Gullpenn!! Altså nå ble jeg så glad. Milde Moses. Ingen fortjener den mer enn deg!!! Denne gangen skal rettferdigheten seire – tvi tvi!! Heier villt!!

    12. Kan du linke til avstemningen på hvert innlegg du legger ut? Lettere å huske på å stemme når man kan trykke direkte inn på linken hver gang man er inne på bloggen, og det er jo hver dag 😃 Heier på deg og Christina!

    13. Wohooo, så hyggelig å høre! Hver dag a gitt. Like ofte som meg, det x-)
      Men jo, det skal jeg gjøre. Har bare vært litt var på å ikke “plage” folk med linker i hue og ræva før, men greit at den er lett tilgjenglig 🙂

    14. Hahaha, så utrolig hyggelig at du blir så glad på mine vegne. Tusen tusen takk for det, Johanna! 🙂 Du må ha vært med noen år og kan kjenne min sydende frustrasjon og ettertrykkelige ønske for denne pennen, hehe. Allerede begynt å drømme om den om natten. I år igjen x-)
      /highfive!

    15. Tusen takk for det! Ja, det blir kjempevanskelig. Før var det “bare” bloggere, men nå er det jo influencere fra alle kanaler og dermed har konkurransen blitt skrudd opp enda et hakk, så blir veldig spennende å se hvordan dette vil gå.
      /highfive!

    16. Tusen takk for det, Martine! 🙂
      Blir jo litt sponsing på oss også, men prøver å ikke ha hundre innlegg om mascara og hårpiller om dagen i hvert fall 😛
      Haaaifai!

    17. Tusen takk for det, Ina! Og så hyggelig at du har lagt merke til at vi gjør vårt ytterste for å ha alt på stell med merking av reklame 🙂
      Vi er ganske så jordnære folk ja. Tisser med åpen dør og kan sees på butikken i joggebukse og crocs, på tross av at vi er bloggsuperduperstjerner x-)
      /highfive!

    18. Tusen takk for det, Liss! Vi jobber hardt med å ikke lage drama ut av alt, selv om man ser at drama selger godt i bloggverdenen for tiden 😉
      Men bare vent, hvis det begynner å gå skeis med oss, kommer vi til å blåse det opp så det griner etter, men ikke hold pusten.
      Jo vent.. hvis begge kommer til finalen i Folkets Favoritt.. Da snakker vi drama på Tonya Harding VS Nancy Kerrigan-nivå x-)

    19. Om du kutter disse snåle sammenligningene og metaforene så kan det hende du får gullpennen neste gang 🙂

    20. Hehe, godt spørsmål og det er akkurat det som gjør at jeg mener at jeg både passer utmerket inn i kategorien. For jeg har et helt vanlig liv. Denne bloggen representerer et helt vanlig liv som småbarnsforeldre. Et ganske kjedelig liv egentlig. Men så absolutt en livsstil! For livet som småbarnsforeldre er ganske altoppslukende og krever at du dedikerer deg helt til livsstilen. Derfor er det en stor ære for meg å bli nominert i en slik kategori i kamp mot folk som representerer en langt mer flashy og bildeskjønn livsstil 🙂 Hvis du skjønner hva jeg mener 🙂

    21. Hahaha, den husker jeg også! x-) Husker ikke ordrett hva det var og har ikke klart å google meg frem til det, men husker at det var noe i den gata. Så utrolig moro at DU husker det. At folk husker ting jeg har skrevet for lenge lenge siden, er utvilsomt det største komplimentet jeg kan få! Så tusen takk for det 😀 😀

    22. Hæ? Nei nei. Det er jo det som er moro 🙂
      Jeg mener vel heller at det er dette som har gjort at jeg har blitt nominert til denne prisen for fjerde gang, ingen liten bragd bare det.
      Jeg skriver akkurat slik jeg føler for, selv om det iblant fører til rare sammenligninger og metaforer, hehe. Om jeg skulle kuttet ut det for å vinne en pris, dropper jeg heller helt klart prisen. En får værra som en er 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg