Mannen og vaskekluten

Har jeg blitt alvorlig syk eller kan husarbeid faktisk være moro?!

Kjære blogg,

Jeg vet ikke hva som har skjedd meg med, men etter at resten av husholdningen har blitt forvandlet til hostende, apatiske snørrmonstre, har det skjedd noe med meg. For i frykt for å bli som dem, prøver jeg å komme opp med nye ting å gjøre for å holde meg i aktivitet, og nå har jeg plutselig blitt interessert i husarbeid!

Rydde litt her, vaske litt der, tørke støv og rense sluk. Og jeg digger det! Det slo meg faktisk ikke før jeg fersket meg selv i å ligge på alle fire og plystre muntre toner mens jeg skrubbet gulvet på badet. Det kan jo ikke være bra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så gjør vi så når vi vasker og nynner på “I´m in lååååååv, with a fairyta-hale!”
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den følelsen når du er kjempestolt over å ha hengt opp et bilde, men innser at det er alt for stort for den lille fliken av en vegg og dermed ender opp halvveis bak gardinen…
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Løste seg med et mindre bilde 😀
 

Så kjære dagbok, det som uroer meg litt nå er: Hva blir det neste?? Kommer jeg til å begynne å ringe tannlegen for å rotfylle tennene bare for moro skyld? Melde meg opp til muntlig eksamen i et språk jeg ikke forstår? Drikke melka først etter den blir sur?

Jeg vet ærlig talt ikke, men jeg frykter for fremtiden. Men men, alt er heldigvis ikke bare dårlige nyheter, for når jeg av alle oppriktig har begynt å like husarbeid, finnes det i hvert fall håp for at grisene endelig kan begynne å trekke sørover når vinterkulda kommer 😉

Flying Cartoon Pigs Seamless Pattern
Licensed from: fictionalhead / yayimages.com
 

* Følg Vaskehjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Nå måtte jeg le😂 Da jeg så det første bildet, måtte jeg sjekke om dette var et sponset innlegg………..Hahaha😂😂😂

    2. Jeg bare lurer av litt nysgjerrighet, siden dere har to barn, hus og bil osv og dere begge har en “usikker” jobb.. Har dere en plan b hvis bloggen brått skulle miste lesere og inntekt?

    3. Jeg scrollet tilbake for å sjekke hvem som sponsret, ikke OM det var sponsret. Siden det ikke var det, har jeg bare to alternativer: Alvorlig sykdom eller smugsponsring. Håper på det siste!Ellers: God bedring! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg