Snart plass i garasjen!

Enhver familie med respekt for seg selv har på ingen måte plass til bilen i garasjen. For den er full av sykler, stiger, malingsspann og ræl.

Vi er selvfølgelig intet unntak. Her har ikke bilen hatt plass i garasjen på minst 2-3 år. Tror kanskje det bor en vaskebjørn baki der et sted. Men nå er det endelig lys i enden av den rotete tunnelen!

For denne uka er Christina og barna ute med feber, mens far er sprell levende og frisk som en fisk. Og når man er den eneste friske i et hus full at sjuklinger, er det fort gjort å gå på veggen. Med mindre man holder seg aktiv!

For mens de andre beveger seg som dovendyr i saktefilm, har jeg innsett at jeg må finne på ting og holde meg unna både dem og sofaen deres for å ikke bli en snørrzombie jeg også.

Og det virker! I går fikk jeg blant annet ryddet og dratt ut masse gammelt ræl fra krypskapet som skal rett på Finn, og i dag har jeg vært på gjenvinningsstasjonen (“Grinda” på folkemunne) med en hel bil full av ræl fra garasjen.

Jeg trodde ikke det var så mye å hente der, men brått ble gamle sykkeldekk og malingsspann til en tunglastet bil fylt til randen 🙂


Øyeblikket den gamle vogna skal på Finn, ja nei daaa skal hun begynne å bruke den igjen 😛
 

Og nå er det håp! I morgen skal det endelig skje! I morgen skal bilen inn i garasjen igjen! Ikke en bit av frontpartiet, ikke bare sommerdekkene, men hele bilen. Og jeg gleder meg!

Så sant jeg klarer å holde energien oppe og ikke falle for fristelsen om å slå meg ned med zombiene i sofaen igjen. For det gjorde jeg etter middag i dag, og gjett hvem som våknet med putesveis og forvirratryne en time senere…

Så i kveld blir det å legge seg tidlig og starte morgendagen med enorme mengder kaffe, energidrikk, cola, proteinpulver, energibarer eller hva enn jeg må for å holde energien på 120 % og langt langt unna sofaen 😉


 

/ Pass opp vaskebjørn, her kommer jeg!

7 kommentarer
    1. I garasjen min står det en båt.. Og det var ikke jeg som satte den der 😛 Hadde vært fint å kunne parkere inni en garasje nå som det er sånn vinter og kaldt ute når jeg tenker meg om.. 😛

    2. Haha, jeg hadde en gang en båt. Men så fant jeg ut at jeg ikke er en båtfyr. Ikke for fem flate. Så nå har jeg ikke båt lenger og det er faktisk ganske deilig 😉
      Så selg båten og gi plass til bilen, der har du mitt råd 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg