Bloggdate med verdens fineste

Siden det er blogguke og alt, unnet jeg meg en bloggdate med en av de fineste bloggjentene jeg vet om.

Marna? Mora til Michelle? Sophus Elise? Sraaaaaad? Kona til? Nix nei, men dattera til 😀

For lillesnuppa var litt pjusk i går og brått ble bloggplanene halvert for dagen. Med to bloggere på samme hjemmekontor, må planer og ting omrokeres når 1 av 2 små apekatter plutselig våkner opp med feberhode og kennelhoste. Så da bytter man på og jobber litt i perioder.

Men utover dagen begynte lilletupp å bli i betraktelig bedre form, (utrolig hva litt sofakos kan gjøre for formen), samtidig som veggene begynte å krype innpå meg, så da passet det perfekt å slenge på seg jakka og finne på no moro.

Og det slo meg at lillesnupp og jeg aldri har vært på en skikkelig kafédate sammen! Jeg var nok flinkere til å gjøre sånt med plutten da han var yngre og Christina trengte ro i huset sammen med den lille Fersken-babyen.

Så da var det på høy tid nå og det var så utrolig koselig! Bare sitte og tulle med god tid til å bare være sammen. Slurpe litt kaffe, spise litt bolle, prate og bare være to. Det er hverdagsluksus på sitt beste det.

Så hadde selvfølgelig dette innlegget blitt mye finere å se på med masse flotte bilder av mat og folk i full harmoni, men er man på date så er man på date. Da får mobilfjeset holde seg hjemme 😉


 

/ Kvalitetstid <3

8 kommentarer
    1. Barna dine er heldige som landet hos foreldre som dere:) Hadde alle foreldre sett barna osv,ville Barnevernet blitt arbeidsledige.Dere er gode forbilder. God helg 🙂

    2. God blogg. Man blir litt lei av bloggene som handler om skønnhetsoperasoner,til de til slutt likner M.J. Spissede neser og andre kvessede fake kroppsdeler.En vakker dag,får blogglesere nok .Tror det alt er i endring .

    3. Gidderaldri lenger lese disse oppmerksomsyke skjønnhetsbloggerene.Hverdagsblogg er spennende.Det kjenner man seg igjen i.Apelerer til oss gjengse.

    4. Hei. Æ les bloggen te både dæ å kona di, mn har aldri lagt igjen noen kommentar, mn å les bloggan dåkkers jør mæ veldig gla. Æ syns slike kvardagsbloggere e my bedre å hold sæ oppdatert på ennj alle dem som snakke om mote å sjønnhet. Æ har 3 faste blogga æ les å dt e din, kona di sin blogg å bloggen te Kristin Gjelsvik. Takk for så fine kvardagsbloggere som dåkk 🙂

    5. Hei Laila Merete! Wow, tusen takk for det og gratulerer med kommentar-debut 😀

      Nå er jo jeg ganske inhabil når det kommer til Christinas og min egen blogg, men Kristin Gjelsvik er også en av mine desiderte favorittbloggere og personer for øvrig, så det later til at du har god bloggsmak, haha 😀

      / Goood søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg