Drama i et dukkehjem

Til 3-årsdagen fikk lillesnupp et dukkehus av Christina. Skulle visstnok være den ultimate gaven til en liten jente.

Men jeg er mann. Jeg har aldri lekt med dukker. Kan det være så moro da? Leke mamma og pappa og baby? Skeptisk.

Men jeg er jo tross alt småbarnsfar og det minste jeg kan gjøre for barna er å prøve å forstå deres verden.

Så derfor, når ingen så meg og ingen var hjemme, brettet jeg opp ermene og ga dukkehuset et forsøk.

Slik gikk det:

Musikk: “Montego” Kevin MacLeod (incompetech.com). Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License. http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/

/ Takk for meg x-)

24 kommentarer
    1. Jeg hadde et slikt dukkehus når jeg var liten (70 talls stil da altså 😉), men den leken der kjente jeg ikke heelt igjen😉😂min datter har fått også fått et slikt dukkehus som ligner mer på det lillesnuppa deres har fått 😉Men filmen var bra laget 👍Og du har iallefall litt av en fantasi… -guttefantasi 😂😂😂

    2. Fantastisk!! Kan tenke meg at du hadde det veldig Morro med å spillr inn hahah. Det blir som når man bygger duplo med ungene og egentlig blir veldig irritert når de ødelegger det du har brukt masse tid på å bygge !😅

    3. Hahaha. Dette var over all forventning. Ser en lysende dukkefilmkarriere i fremtiden. Her var det både klimaks, plot twist og happy ending. 11/10 på IMDb 😀

    4. Såmm ækt trønder må æ si att du va itj så gæli på trøndersk. Kain (næstn) itj bli likar 😂
      Men, du må seriøst vurdere en langfilm. Den nye Harald Swartz liksom 😆

    5. Seriøst?! Wow! Og jeg som trodde min trøndersk var en blek kopi av The Julekalender fra tidlig 90-tall. Ja ja, kanskje det året i Trondheim (Værnes + Ørland) ikke var helt bortkastet likevel, haha!

    6. Jeg klarte ikke helt å finne ut av den rette reaksjonen min. Valgene var mange:
      1. Le normalt
      2. Le litt høyere enn normalt
      3. Ligge over bordet mens jeg slår i bordet og ler høyere enn normalt
      4. ROFLMAO
      Jeg klarte ikke velge så ble sittende apatisk med et stort glis rundt munnen. :-)))

    7. Nå holdt jeg faktisk på å le meg ihjel 😂😭 venter spent på neste episode av “et dukkehus” 👍🏻👍🏻

    8. Haha, det var gøy og littegrann absurd.
      Fikk Sverre og Magda/Eline tørket klærne sine før lillesnuppa kom hjem fra barnehagen? 😂

    9. Fytti katta så bra! 😀 😀
      hahaha…..
      Plottet var fantastisk! Og jeg digga utvalget av dialekter også!

    10. Haha.Beste videoen jeg har sett på lenge!
      Ingenting som slår voksne menn som leker med dukker for å si det slik.Skulle nesten sett flerne slike videoer på bloggen din :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg