Opp av skuffen, inn i hjertet

/ annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har aldri laget fotobok før, men nå som jeg først har prøvd det skal jeg lage fotobøker av alt!

For tenk over det: Er det ikke rart hvor opptatt vi er av å ta fine bilder når vi vet hvor lite vi bruker dem til? Spesielt i ferier! Her flyr man rundt hele ferien og knipser bilder høyt og lavt og overalt. Av barna, maten, badebassenget, solnedgangen, katten, hunden, venner og kjærester.

Men hva gjør man så med de beste blinkskuddene fra feriens fineste stunder? Lar dem ligge på pc-en, mobilen eller en harddisk. Og der blir de liggende. Og det er så trist, for hvorfor i all verden skal man ta fine bilder hvis man ikke skal vise dem frem?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg elsker (egentlig) å se på andres bilder og høre historiene fra når de ble tatt, men vi vet jo alle hvordan en bildefremvisning på mobilen er. Du sitter utålmodig og venter mens den andre scoller seg gjennom 300 bilder, bare for å stoppe på hvert femtiende bilde og si:

– “Skavvi seeeee, ikke det, ja her er d- nei vent, ikke det. Uff, nei disse er skikkelig dårlige. Hvor var det bildet da? Skavvi seeee… ja, der ja! Det er jo brukbart”.

Vips så har hele den fine ferien blitt til en dårlig gjenfortalt historie. Men heldigvis er det noe man kan gjøre for å gjøre stas på bildene og gi ferieminnene den respekten de fortjener: Lag en fotobok!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Gode minner fra hyttesommeren 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og da Teo gledet seg litt over middels til å komme frem til hytta 🙂
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Og den gangen vi satt på et svaberg og nøt den varme sommersolen.
 

For jeg sier som Fotoknudsen – gjør noe med bildene dine!

Med Fotoknudsens hjelp lager du nemlig raskt en kjempefin fotobok med dine aller beste bilder. Det er så utrolig mye enklere enn jeg hadde sett for meg, gøy er det også! Og når fotoboken dukker opp i postkassen noen dager senere… Elsk! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Min første fotobok! Er det lov å kalle seg forfatter nå? x-)
 

Så nå har vi endelig en verdig samling av sommerens beste minner i en glanset fotobok. Helt super å vise frem til slekt og venner! For ikke å snakke om å ha som minne i årene som kommer. Og glemte jeg å nevne at fotobok er en helt genial gaveidé? 😉

Her er et par andre fordeler:

  • Fotobok fra Fotoknudsen lager du raskt og enkelt selv.
  • Man kan jobbe online, laste ned fotobok-programmet på pc/mac eller på mobilen via egen app.
  • Bla deg gjennom bildene fra ferien, velg de beste og sett inn i fotoboka.
  • Sidene er superenkle å tilpasse, både i bildestørrelse og antall bilder per side.
  • Legg til tekst på 1-2-3.
  • Klarer du ikke velge bort bilder? Legg til flere sider, så har du mer å gå på 🙂
     

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dra og slipp bilder inn i boka. Enklere enn å koke egg!
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fotobok kan også lages på mobilen med Fotoknudsens egen app.
 

KNALLTILBUD TIL MINE LESERE!

Akkurat nå får du 30 % rabatt på fotobok fra Fotoknudsen! Så bruk denne anledningen til å gjøre noe mer med bildene. Lag en fotobok, så har du en super samling av dine beste ferieminner.

Det er kjempeenkelt, ikke tar det spesielt lang tid heller. Og jeg lover deg at når fotoboken dukker opp i postkassen, kommer du til å prise deg lykkelig for at du hørte på meg. Men vær rask: Tilbudet gjelder frem til midnatt 22. september. Så benytt deg av tilbudet, gjør stas på minnene – lag fotobok 🙂

Klikk her –> Lag fotobok på pc/mac eller last ned fotobok-app for mobilen din. Her finner du lenke for deg som har iPhone og her finner du lenke for deg som har Android.

OBS!! Husk å bruke rabattkoden: “Pappa30”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ Opp av skuffen, inn i hjertet – Gjør noe med bildene dine 🙂

10 kommentarer
    1. Fotobok er kjempekult! Jeg har bl.a. laget en til eksen i gave, med bilder av ungene fra tiden etter at vi skilte lag, det satte han umåtelig stor pris på. Lagde også en til kjæresten med hele prosessen fra vi kjøpte hyttetomt og til hytta var ferdig – det var stas! Jeg tror han har vist den frem til alle. :o) Men at det ikke tar lang tid…? Nååååja… Jeg brukte vel en hel dag pr. bok tror jeg. Men gøy var det! Og det blir flere!

    2. Fotobøker er helt digg! Har laget i mange år av hver ferie og litt sånn innimellom! Veldig genialt hvis folk spør hvordan du f.eks hadde det i ferien og du bare kan finne boka istedenfor for å lete blant mange bilder! 👏

    3. Ja, fotobok er rett og slett stas! 😀
      Det tar litt tid ja, men jeg koste meg så fælt mens jeg gjorde det og gjenopplevde minnene igjen at det bare var kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg