100 dager igjen!

Jeg beklager altså, men da jeg skjønte hvilken dag det var i dag, så hoppet jeg i taket.

For vi har akkurat kommet hjem fra ferie og det er jo ikke noe gøy å forlate 30 grader og tropenetter for regn, grått og regn igjen. Vinteren er på vei, kulda kommer. Slaps, snø og deprimerende mørke. Men det var frem til jeg innså hvilken dag det var i dag..

For ikke bare er det fredag..

Det er også 100 dager igjen til jul!!

Christmas gifts
Licensed from: Yellowj / yayimages.com
 

For oss julefantaster som aldri (aldri!) kan få nok jul, er dette intet mindre enn en festdag. Den første i rekken av mange! Det er kanskje litt i overkant tidlig å finne frem gløggen og sette over pinnekjøttet, men det er absolutt på tide å slippe løs julesommerfuglene i magen og la dem begynne å gjøre seg kjent.

Kanskje også prøve seg på ei litta julelåt av Sissel Kyrkjebø..? Nei, det får vente en stund til. Eller hvorfor ikke. I morgen er det bare 99 dager igjen og da begynner det virkelig å haste. Sissel og Odd, take it away!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/ God jul!

14 kommentarer
    1. Jaaa 😄 Endelig noen som slipper julegleden løs like tidlig som meg ( hvis ikke du er ironisk da 😉) fikk faktisk årets julekort i posten for noen dager siden og gleder meg som en unge til å dele ut 😂

    2. Kanskje Spotify prøvde å fortelle meg noe da, når julesangen “one more sleep” av leona Lewis begynte på shuffle idag :p

    3. Det er jo så koselig med jul. Har faktisk bare 6av 48pakker igjen på julekalenderen til barna. For en gang skyld er jeg tilig ute😀

    4. Haha, er du sånn julefantast du også? Vi er tre her i huset, men ingen slår eldstedatra. I år inviterte hun noen venner hit på jul-i-juli. Juletreet til lillesøstra ble tatt ned fra loftet og pynta, de bakte kakemenn og så på julefilm mens de drakk kakao fra julekopper. Og ute var det steikende sol 😀

    5. Åå jeg gleder meg så sykt! Elsker hele Desember, og ringetonen blir skiftet til Cola reklame sangen så snart det er 1ste November. Det er tradisjon for min del.

    6. Var morsomt å lese bloggen din jeg elsker alt av jul😄 men blir ekstra spennende i jul i år da jeg venter en ekstra fin julegave😊 en liten jente som kommer i desember, så gleder meg veldig til desember til jul og at sønnen min blir storebror for første gang😊
      Så fortsett å dele juleting👍👍👍

    7. Smakte et knekkebrød som smakte som en pepperkake i dag. Ble ikke skuffet av det 😀 Haha! Gleder meg allerede til første julegavepakkeverksted med julemusikk og full baluba 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg