Jubelbrus og Macarena

For en helg. For en helt fantastisk helg!

For i helgen var det endelig duket for bryllupet til Christinas lillesøster og kjæresten mannen.

Den eneste baksiden er at akkurat nå er jeg helt tom. Christina og jeg har et ord for det der: “Leirskolefølelsen”. Når alle har dratt hjem og festen er slutt. Når du sitter alene i sofaen med et falmende ekko av en stormende fest i hodet og du kjenner på et ubeskrivelig savn som gjør deg litt trist og rar. Da vet du at du har hatt det fantastisk. For helgens bryllupsfest var en berusende gledesrus fra ende til annen.

Helt fra vi reiste fra den stivpyntede låven på fredag kveld i hver vår forloverbil for å tilbringe kvelden med vår respektive halvpart av brudeparet, til den fantastiske feiringen på lørdag. Det har vært så gøy og en magisk reise.

Og jeg vet ikke om det er alle følelsene som leder opp til en sånn dag, følelseseksplosjonen som er et bryllup eller de påfølgende konsekvensene av å danse macarena klokken tre om natten, men i dag, som i går, er jeg bare så ubeskrivelig mollstemt. Dessuten har jeg mistet stemmen. Jeg tror Jahn Teigen får ta på seg skylden for den der. Hvem hadde visst at “Optimist” skulle vise seg å være verdens beste sang!

Og en annen ting, selv om det sikkert kommer til å høres ganske rart ut, så savner jeg brudeparet. For i prosessen med å være deres forlovere har vi liksom kommet dem så nære. Vi har blitt kjent med deres venner og kommet under huden på dem. Og nå som de har reist til den andre siden av kloden for å tilbringe noen uker i paradis, kjenner jeg at jeg savner dem. Ikke for å skryte eller noe, men det må da i hvert fall bety at de valgte rett forlover 😉

Selv om jeg vet at det sikkert hadde vært fint å legge ut endel bilder, så har jeg ikke så veldig lyst, for jeg vil ikke prege andres oppfatning av deres store dag med bare et lite knippe bilder som ikke viser helheten. Litt som å prøve å gjenfortelle en vits man har hørt på et stand-up-show eller beskrive plottet i en fantastisk film.

Men her er et bilde av brudgommen som “dabber” på vei inn i kirken og jeg synes vel egentlig det sier mer enn nok 😀


 

Tusen takk for en fantastisk helg ♥

/ Jeg vet det går braaaaa til sist 🙂

5 kommentarer
    1. Åh hadde gledet meg til bilder av din flotte fru i den grønne kjolen… ❤ Skjønner absolutt at du/dere ikke vil legge ut bilder av noe så fint og privat, men håper vi får se noen bilder av din flotte kone i hvertfall 😁

    2. Da kan jeg glede deg med at Christina tenker å kjøre en bildespesial i kveld 🙂 Jeg tok ikke spesielt mange bilder i løpet av dagen, hadde lyst på én dags fri fra konstant mobilfjes, men tror frua fikk lurt inn et lite knips her og der, så da blir det bryllupsspesial likevel 🙂

    3. Hehe, skjønner at du føler deg lurt, men lar det bli opp til Christina. Jeg tok ikke mange bilder og de få jeg tok er for det meste fra dansegulvet. Og det.. trenger ingen å se 😉

    4. Full forståelse for en dags fri fra bildeknipsing, og spesielt når dere var forlovere, og hadde nok sikkert mer enn nok oppgaver fra før av 🙂 Da titter jeg innom bloggen til Christina i kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg