Vi som aldri blir lei…

Jeg vet at sommeren er over

og jeg vet at jeg har hørt den en million ganger

og at resten av verden begynner å bli skikkelig lei

og jeg prøver så godt jeg kan å bli lei jeg også.

Men likevel..

Hver gang den kommer på radioen..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
– “DEEE SPA CITO! ” Quiero respirararara jito. Ejakekikaki lala lito. Dubidubidubi ditooo.. DESPACITO!”
 

Og jeg blir aldri lei! Alså, virkelig! Om noe, synes jeg bare den blir bedre og bedre. Hvordan er det mulig? Har jeg fått Bieber feber? Burde jeg oppsøke fastlege?

Jeg vurderer seriøst å lære meg spansk bare for å forstå hva i all verden jeg flyr rundt og synger halve dagen, dessuten vurderer jeg å stemme på Bieber i valget til høsten. Det er ikke bra, men jeg klarer ikke å stoppe det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
– “Sobe sobe sobe, sobe sobeee!”
 

Så er spørsmålet: Er det bare meg? Er alle andre lei og jeg er sistemann som står igjen på dansegulvet alene og vrikker på norske-hofta med slipset rundt hodet mens barlysene blinker?

/ You can be des tva pegidåå! Deee spa cito.

26 kommentarer
    1. Haha! Kjenner meg så igjen! Heldigvis er minsten på 8 like glad i låta som meg, så jeg kan late som jeg gjør henne en tjeneste når jeg setter den på;) Ergo: Du er ikke alene;)

    2. Hihi… spot on! Skjedd meg to ganger idag bare, og tenkte akkurat det samme… hvorfor blir jeg ikke lei denne låta? Favorito, favorito baby💃🏻

    3. Guttungen som akkurat fylte 2 springer rundt å synger “pasito pasito” så antar at den er spilt over gjennomsnittet mye her i huset😅

    4. Ingen fare, tror jeg ikke har hørt den enda.
      Den kommer nok til meg neste sommer!
      Tregere enn tregest.. En gang i tiden var jeg hipp og moderne jeg og. Spchaa kæbe her det kanskje da 😂

    5. Blir aldri lei jeg heller! Den er jo rå! Haha. Jeg jobber i klesbutikk, og der spilles Despacito til stadighet. Jeg går rundt og synger og danser mens jeg bretter klær 😂

    6. Tror folk det er Justin Bieber sin sang? Det kom jo en original uten han først, mye bedre uten den sutrestemmen hans 😉

    7. Mor i huset har leita fram Lambadamovesan fra da ho va ung og vrikk ivei tell Despacito. Tenåringan syns det e griseflaut 😎

    8. Justin Bieber?! Du må da gå for originalen med Luis Fonsy- mye bedre! Elsker låta selv, til mine tenåringsgutters fortvilelse.

    9. Haha, neida vet at det ikke er hans sang, men han tilfører liksom sangen noe ekstra. Hilsen mann som i skrivende stund sitter og hører på The Beatles og føler seg veldig aldersforvirret, haha!

    10. Fint å lese at det ikke bare er meg! Ungene på 4 og 8 år digger den (nesten like mye som meg!) Spilles på full guffe i bilen, selv på veeeldig kort strekke 😉

    11. Takler ikke den sangen, men jeg hadde nok foraktet den enda mer hvis jeg hadde hørt jb versjonen – har heldigvis blitt spart for det:D

    12. Skjønner ikke hva dere snakker om en gang, har ikke hørt låta, hverken med den ene eller andre 🙄
      Og her står radioen på støtt.

    13. Jeg var i Ecuador for et par-tre måneder siden, og fikk full opplæring av noen fra lokalbefolkningen om denne sangen, og de var sjokka over at sangen var blitt så populær. For det er virkelig en sang som ikke er spesielt fin, i hvertfall mener de det der nede. Hovedsakelig handler visst sangen om at han skal ta henne sååå hardt at hun glemmer etternavnet sitt(og det å glemme etternavnet sitt var som å banne i kirka der nede, aka noe av det verste du kunne gjøre.) Så det er en fengende sang, men med dårlig budskap. Men selv om de mente dette om sangen(dvs den uten JB), så ble den fortsatt spilt masse på radio, og til tross for at den var gammel der nede. Men nyt sangen, jeg gjør det fortsatt til tross for budskapet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg