Lesernes verste vitser

I går spurte jeg om deres dårligste vitser på Snapchat, og gjett om dere svarte! x-D

Hundrevis av tørre, blaute, teite, morsomme og elendige vitser tikket inn, og jeg har humret meg gjennom stort sett alt. Og her kommer de beste jeg fant. Eller verste, om du vil.

OBS! Advarer allerede om høy pappahumor-føring, så finn frem en pute å gjemme deg bak eller en skikkelig god fuktighetskrem, for dette kommer til å bli tørt 😉

Screaming woman holding coffee mug next to laughing friend
 

★ Hørt om han som skulle opptre, men så forsov han seg og kom ikke opp før halv fire?
 

★ Hva spiser spøkelser til frokost? Bøskiver.
 

★ Hva får du hvis du putter en hund i en badstue? En hot dog.
 

★ Hva heter det når en dame har forskjellig størrelse på brystene? Titsforskjell!
 

★ Hva har en svidd pizza og en gravid kvinne til felles? En mann har glemt å ta den ut i tide.
 

★ Hva heter muslimenes favorittkomiker? Halal Eia.
 

★ Så var det det narkomane trollet som gikk ut i sola for å bli stein…
 

★ Hvorfor liker ikke Knerten å sove på magen? Han liker ikke å våkne opp på mårrakvisten.
 

★ Vet du hva det står på utgangsdøra til Sædbanken? Takk for at du kom.
 

★ Hva sa den ene snømannen til den andre? “Er det bare meg eller lukter det litt gulrot her?”
 

★ Har du hørt om de to eplene som ble stoppet i døra av en eplenektar?
 

★ Hva slags musikk hører osten på? Ostepop.
 

★ Hørt om selen som var så fryktelig selopptatt?
 

★ Hvilken hunderase drikker mest vann? Olden Retriever.
 

★ Hva heter gynekologen på Island? Fittur tittur.
 

★ Vet du hva man kaller en hund med falske tenner? Gebissevov.
 

★ What do gay horses eat? Haaaaaay.
 

★ Vet du hvorfor Michael Jackson handler alle buksene sine på HM? For der har de billige jeans.

Young handsome businessman feeling upset, kneel down and holding his forehead, full body isolated on white background

/ Jeg advarte på forhånd 😉

63 kommentarer

Siste innlegg