Jacob er singel

Også nå som livet var så bra…

Sommerferie og gode ting, men så skulle selvfølgelige dette skje. Så nå får jeg vel ta meg litt i nakken fremover. Begynne å rengjøre sluket på badet helt uoppfordret. Pakke ut av bagen når vi kommer hjem fra ferie. Slutte å plystre sånn irriterende ustemt som Christina hater. Ikke bruke crocs lenger enn til postkassa. Brenne den gamle joggebuksa. Begynne å ta vare på meg selv.

Så var det hvordan jeg behandler henne da. Gjøre alle de tingene man gjorde i starten. Ryggmassasje så lenge hun vil. Se på gørrkjedelige jenteting på tv. Ta med blomster hjem hver fredag. Kanskje også på tirsdag. Gjøre en innsats, være den drømmemannen hun en gang forelsket seg i.

Det blir jo et helsikes mas selvfølgelig, men jeg må jo det. Kan ikke ta henne for gitt lenger. For jeg trodde kanskje nyheten skulle passere i stillhet, men bare fordi vi befinner oss i en skog midt i ingenmannsland, milevis unna folk og dekning, betyr ikke det at ikke sladder når frem. For så fort vi nærmer oss en flik av sivilisasjon og telefonen til Christina får så mye som et hint av signal, renner det inn med meldinger, snapper, mailer og kommentarer. Jacob Oftebro er singel!

Og med det er mitt liv som avslappet ektemann over. På tide å kjempe for kjærligheten. Begynne å behandle Christina som den juvelen hun er. Ikke fordi jeg seriøst tror hun kommer til å forlate mann, barn, bikkje, stakittgjerde og stasjonsvogn for å prøve lykken hos en Oftebro med kjærlighetssorg, men det kan jo være greit å være på den sikre siden 😉


 

/ Har de sesongkort på plantasjen? x-)

9 kommentarer
    1. Haha æ må nu flire.. så jo på snap heromdagen at ho la ut nå hint. Så detta innlegget va fantastisk bra skrevet!
      Herlig e dokker begge 2 🤣😂
      Nyt sommeren!
      Kjente æ fikk ett snev av sjalusi. Min bryr sæ ingenting om andre som bli singel.
      Lite blomster og massasje likevel!
      Må være selvsikkerheta hannes 😛🤣
      Trine

    2. Slapp av, Jacob er ikke klar for – barn, bikkje, stakittgjerde og stasjonsvogn – , du er safe 😉
      Tror jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg