Pakkesmell nummer 2

Herregud, ærre mulig?! x-)

I går skrev jeg om at jeg bare skulle pakke med meg én ting da vi skulle på stranda i helgen, men at den ene tingen selvfølgelig ble liggende igjen hjemme. Og det hadde sikkert vært greit det, hadde historien bare endt der.

For i dag skal vi på skikkelig hyttetur og må pakke med oss halve huset. Og som seg hør og bør har jeg selvfølgelig utsatt pakkingen til siste liten 😉

Så jeg går til bag-kroken og finner min faste hyttebag. Idet jeg gjør meg klar for å fylle den med klær, tenker jeg på sist jeg brukte den. Gjør ofte det når jeg skal pakke. Alltid moro å tenke tilbake på sist man var på tur. Først husker jeg det ikke, men så slår det meg: Bryllupshelgen 12-14. mai. Bryllup, kjærlighet, bobler og forelskelse, ah for en magisk helg!

Men det jeg derimot ikke kan huske er at jeg pakket ut av bagen. Hvor hang jeg dressen? Hvor satt jeg penskoa? Samme kan det være, jeg vifter det bare vekk som nok et distré øyeblikk i en distré manns liv.

Men så møter jeg Christina på kjøkkenet…

Jeg sier noe sånt som:

– “Heh, en rar ting. Jeg har begynt å pakke bagen, men jeg kan virkelig ikke huske å ha pakket ut av den. Er ikke det rart?”

Men fremfor å svare, står hun bare der. Sier ingenting, bare ser på meg med et ansiktsuttrykk som lyser av sjokk og vantro. Sakte men sikkert glir hun over i et lurt smil. Ikke et hyggelig smil, men mer som et smil du forventer av en kjeltring i en film. En sånn type kjeltring som akkurat har bygget en laser på månen som skal smelte hele jordkloden.

– “Du har ikke lest bloggen min, du?” spør hun mens hun rister smilende oppgitt på hodet.

Jeg skjønner selvfølgelig ingenting, frem til hun legger til:

– “Okei, bare google: kona til en ny vri”.

Som sagt så gjort…

Og nå føler jeg meg som verdens største idiot.

For jeg hadde jo selvfølgelig aldri pakket ut av den bagen. Det hadde derimot Christina gjort. For over 5 uker siden! Og selv det var 4 uker etter bryllupet…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

/  ..også jeg som var så stolt for at jeg hadde hengt opp dressen og greier x-)

Les også –> Innlegget jeg ikke rakk å lese før det var for sent: “Kona til – En ny vri”

10 kommentarer
    1. Merker at jeg et overraskende spent på om Christina fikk rett i at toalettmappa di ble stående på benken, til neste gang du skulle bruke den?😂

    2. Mulighet nr.1 :
      Du har for høy IQ. Det er så fullt “oppi der” av “ett eller annet” at “uvesentligheter” ikke har plass….. 😉
      Mulighet 2: Det du ikke har lyst til, det overser du…..
      Hmm.. flere valg? Nope…

    3. *hehe* Husker den bloggposten hos frua ja. Hadde jeg vært henne hadde jeg latt bagen stå, en voksen mann klarer å pakke ut selv. :o) Jeg har mer enn nok å gjøre om jeg ikke skal rydde etter kjæresten.

    4. Vet ikke om du har godt av å høre dette, men i det ene bilde øvers ser det ut som du har store muskler og er skikkelig godt trent ;D God Sommer

    5. Åååkey, da var DEN sommern i boks! Wohooo! 😀
      Godt å høre at alle timene i grisebingen gir resultater. Nå skal jeg feire med seiersdans 😀
      /highfive!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg