Vinn billetter til sommershow!

Har du lyst på billetter til sommerens kanskje beste show i Larvik? Les videre 🙂

/ sponset med gratis billetter

For neste uke sparker Scenegal i gang deres sommershow: “Spillelista – De viktige sangene”. Det blir et utrolig fint show der artistene fremfører sanger som betyr noe helt spesielt for en rekke ulike personer.

Og en av de personene er MEG! 🙂 Gruppa tok nemlig kontakt med meg tidligere i år og lurte på om jeg hadde én spesiell sang som betyr mye for meg, og det har jeg. Sangen som minner meg om den rare perioden rett etter at Christina og jeg ble sammen. Sangen som kan ha berget forholdet. Thom Hell – Over you.

Hvorfor sangen betyr så utrolig mye for oss kan du lese om her: “Dagen det nesten ble slutt”.
 

VINN BILLETTER TIL SHOWET!

Showet har premiere neste torsdag, men allerede nå kan du sikre deg to billetter!

  • Legg igjen en kommentar med navn og e-post, så trekker jeg ut en heldig vinner av to billetter!

OBS: Showet har premiere neste torsdag (13. juli), men premieren er fullstappet, så billettene kan brukes hvilken som helst dag resten av spilleperioden 14-23. juli.

Vinner trekkes og kontaktes i løpet av førstkommende helg 🙂

Thumbs up from diverse group of people on green background

/ Lykke til!

–> Les mer om showet og bestill billetter her

24 kommentarer
    1. Hei ønsker å glede min mann Bjørn med billetter til oss. Han sliter med depresjon, og trenger glede og god musikk. Og kanskje sangen Irredecent av Linkin Park som er bryllupslåta vår. Bringe frem gode minner til bryllupsdagen vår som er 4 år siden 20 juli. God sommer! Vh Marianne Kallio

    2. Så moro! Elsker konseptet ved å få frem hva en sang virkelig kan bety for noen!
      Vi skal til Larvik og i område for aller første gang i de tider og det hadde jo vært SÅ herlig med en opplevelse som dette på det hele for oss som er så musikkglade og har mange minner knyttet til musikk.
      Mvh Monica

    3. Det hadde vært noe for meg og min samboer. Husker ikke sist vi var ute på noe alene sammen. Men sånn er det vel å være småbarnsforeldre. Hender vi har barne fri, men det går som oftest til å gjøre forefallende arbeid og søvn.
      Mvh Anne

    4. Jeg vil svært gjerne på konsert med Hedda & Co! Jeg er en barnehagelærerstudent som til vanlig bor på Bryne. Er på ferie i Larvik sammen med familien 🙂 Mvh Egil

    5. 🤞🏼💃🏼 Hadde vært gøy å se Hedda og Magnus som jeg selv har sunget med, i aksjon 👯

    6. Den skulle jeg gjerne dratt på selv, men ønsker å vinne billetter til mamma og stefar som er på bilferie rundt omkring i Norge nå, og det hadde vært supert å kunne be dem ta en tur til Larvik for så å overraske dem med billetter til denne flotte konserten 🙂

    7. Fjorårets Spilleliste overgikk alle mine forventninger og var bare helt toppers!! Genialt konsept som det er flott blir fulgt opp i år. Gleder meg! mvh Hanny

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg