Hyggelig overraskelse i posten

I dag dukket det plutselig opp en mystisk pakke i postkassa. Forsinket bryllupsgave, sto det. Fra en leser!

Og da vi pakket den opp, så vi at det var en utrolig søt liten sak som skal rett opp på veggen.

Bare se på det her da:


“Får æ holde dæ i handa, holde fast ei lita stund.
Slippe taket i alt anna og bare holde uten grunn.”
(Illustrasjon: Siw Utheim Pedersen / tekst: Kjerstin Aune)

 

Jeg forelsket meg umiddelbart i det lille diktet og tegningen av de to som holder hverandre i hånda. Det er noe utrolig hyggelig over å få noe fra noen man egentlig ikke kjenner, men som allikevel treffer deg rett i gørra og får deg til å føle at du kjenner dem likevel.

For dette satt jeg utrolig stor pris på, og den lille tavlen skal selvfølgelig rett opp på veggen. Hey, det blir mitt neste handyman-prosjekt! Og med min nye handyman-spirit skal jeg jaggu få det opp på denne siden av jul, også. Kanskje med egen-snekret ramme eller blir det litt i overkant? Vi får se 😉

Uansett: Tusen tusen takk til deg som sendte dette! Det varmet godt på en overskyet torsdag 🙂


 

/ …og bare holde uten grunn ♥

6 kommentarer
    1. Så vakkert. Så artig å få en sånn hilsen i posten.
      Hun som har tegnet den er fra Tromsø. Har sett masse fine tegninger laget av henne.
      God Torsdag til dere.
      Endelig sommer i Bergen🌞🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg