Orange is the new tacokveld

Vi skulle bare prøve én episode, men nå er vi helt hekta!

For i lang tid har Christina og jeg snakket om at det hadde vært moro å ha en tv-serie vi kunne fulgt med på. Det er jo så gøy å bli superhektet på en tv-serie, men de siste årene har det blitt lite tv-tid sammen.

Så tidligere denne uka bestemte vi oss for at vi må bli flinkere til å prioritere litt rolig kjærestetid i sofaen, og bestemte oss for å prøve en episode av en tv-serie vi begge har hatt lyst til å se på. Valget falt på “Orange is the new black” og nå er vi heeeelt hekta!!


Duket for en helaften 🙂
 

Vi har jo såvidt startet, men serien virker kjempebra og vi er så gira at det nesten er som å være nyforelsket. Vi går og snakker om hvem vi liker, hvem vi ikke stoler på, hva som har skjedd og hva vi tror kommer til å skje. Og den følelsen er helt nydelig. Glede seg til neste episode og kjenne det krible når det nærmer seg tv-tid for de voksne.

Etter at barna er lagt. Og kjøkkenet er ryddet. Og trampolina ryddet. Og man har fjernet det klisne greiene ute på verandaen som ingen vet hva er. Og rotet i stua. Og klærne på badet. Og alt annet som står på hodet i et helt vanlig småbarnshjem.

Men det som blir igjen av tid etter det, ja det skal gå med til å kose seg glugg i hjel med tacofredag, joggebukse, sofakrok og jenter bak lås og slå. Og det skal vi nå i kveld og jeg gleder meg så veldig. Sprett jalapeñoen og snurr film!

/ God freddan!

14 kommentarer
    1. Jeg ble så hektet også, men kjenner at siste sesong, sesong fire, ikke engasjerer som før.
      Kos dere!.

    2. Kjempe bra serie!! Men vi å datt av på sesong 4 dessverre, den fenget ikke helt, men hører nå at 5 skal være så bra så spørs om ikke vi må hive oss rundt å få sett 4 alikevel! Eller så kan jeg anbefale Blindspot!:)

    3. Hehe, ja DEN er farlig å begynne på altså 😉 Jeg har ikke turt å begynne på siste sesongen ennå. Begynner jeg, klarer jeg ikke stoppe hehe. Kos dere masse med voksen tid og tv 🙂

    4. Høres helt innafor ut med fredagsmiddag ETTER at barna er lagt 🙂 Her i huset går det også tidvis i TV-serier, og noen ganger prøver vi rett og slett å unngå en ny serie eller sesong, for vi bare vet at det kommer til å bli alt for sent…..!
      Orange is the new black er ikke den beste serien syns jeg etter et par sesonger, men har blitt heeelt hekta på “13 reasons why”, og for ikke å snakke om “prison break”, om du ikke har sett den… helt sjef!
      God lørdag, mister

    5. Nå ble jeg litt sjalu. Tenk å nettop ha startet på denne serien.. dere har så mange fantastiske timer foran dere med denne serien 😀 Beste jeg/vi har sett! Sesong 5 kom ut 9. Juni. 12. Juni var den ferdig sett 😛

    6. Vi falt av i løpet av sesong 4, men var totalhekta i begynnelsen. Nå har Orphan black begynt igjen, for ikke å snakke om Poldark – vi koser oss! :o)

    7. Jeg slukte de 3 første sesongene på kun kort tid…venta og venta på sesong 4 og så den like kjapt…nå har sesong 5 kommet og jeg har bestemt meg for at jeg må se de 4 første sesongene igjen før jeg starter på sesong 5-mest for å drøye tiden i tilfelle det kommer en sesong 6 slik at det ikke blir for lang tid å vente igjen….digger serien !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg