Kan en pappablogger flippe?

Hele livet har jeg hatt lyst til å ta backflip på trampoline, men så har jeg liksom aldri hatt baller til å prøve.

Og nå som jeg har bikket 35 år, kan man spørre seg: Er det for sent å lære en gammel hund noen nye triks? Kan en pappablogger flippe? Og vil de gamle håndballknærne holde?

På tide å finne det ut 😉

video:Kan en pappablogger flippe?

(Musikk: “Bummin on Tremelo” Kevin MacLeod (incompetech.com). Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/)
 

/ Stakkars trampoline x-)

30 kommentarer
    1. Ustyrtelig festlig 🙂 Her ble det vel skade både på mann og trampoline? Men imponert over innsatsen. Du klarte det 🙂

    2. Ojojojojoj, du imponerer!!! Grattis! Kjente jeg faktisk fikk litt mestringsfølelse på dine vegne, gammel trampolinehopper som jeg er 🙂 Ble en smule misunnelig også, da noe har skjedd med balansenerven min i voksen alder…. Backflip før var easy-peasy, men hadde jeg prøvd idag ville det endt stygt. Så da gleder jeg meg på dine vegne, samtidig som jeg klapper Christina på skuldra og ønsker henne lykke til med stiv og støl mann de nærmeste dagene 😉 Spørs om hun må fikse bedet selv…..

    3. Ler godt 😂😂😂men det teller. Vi har en oval trampoline skal vist være letter/større plass,du får komme å prøve den neste gang du er på Kølabån 😉

    4. Haha, vet ikke om jeg er ekstremt overtrøtt, litt full, eller om den videoen her var tidenes morsomste, men tårene triller ihvertfall!

    5. God morgen! Her i huset har backflip vært et stort tema de siste to dagene da datter og svigersønn har brukt alt av fritid på å øve seg på backflip, og nå sitter’n jaggu på begge to👍 Spøka med at husets mor fikk øve seg og, tenkte det var umulig for ei på 46, men nå kom jammen inspirasjonen til å smugøve😊

    6. Sitter å ser filmen sammen med 4 åringen og vi ler like godt begge to… for en tullepappa sier 4 åringen! For en film! Mektig imponert!

    7. Som gammel stuper så har jeg timesvis på trampoline og baklengs salto som vi kalte det var jo null stress…nå tør jeg nok ikke prøve engang….selv om jeg kan den teoretiske biten aldri så godt…
      Eneste tipset jeg vil komme med er at du bruker armene til å få i nok fart…hold de strake, sving i fart i en sirkelbevegelse og ikke stopp de før de er bak ørene typ rett opp og bittelitt bakover…da vil du spinne som bare rakkern 😀 Om du i tillegg trekker knærne opp til brystkassa (kalles kropering) i det beina forlater duken og armene har satt i gang rotasjonen så kanskje du snurrer 2 runder 😀
      Respekt for at du tør …husk å ha minst en ispose i medisinskapet 😛

    8. Jaa! Go for it! Men anbefaler å øve på grunnferdighetene lenge først. Det burde jeg gjort. Også ganske lærerikt å se seg selv på film, for nå ser jeg jo i hvert fall hva jeg gjør galt. Takk gud for sikkerhetsnettet, haha!

    9. Skal innrømme det at da jeg så dette på Snapchat så tenkte jeg to ting. 1 – håååpeer du har legevakta sitt nummer klart (hadde i det minste såpass tro på deg at jeg ikke regnet med du trengte ambulanse 😅). Og 2 – at barna ikke var hjemme. Vil tro mor i huset ikke hadde vært så imponert hvis barna hadde prøvd det samme 🙈
      Men bra jobba da, du klarte det jo faktisk 😉

    10. Mulig du ikkje vet det, men du har festet nettet på trampolina feil nede… 😉
      Det skal ikkje oppå den grønne kanten, dei reimene skal under den grønne kanten 🙂 Mye tryggere slik…

    11. Var et lite øyeblikk engstelig ,for at du skulle havne over sikkerhetsnettet😂😂 dauer her. Ustyrtelig morsom 😂

    12. Hahaha, jeg sitter på jobb og ler så jeg griner 😂
      Tips fra en tvillingpappa på “bare” 26 som kan å flippe,
      Du må satse mer oppover enn bakover ✌️Da sittern perfekt, problemet til de fleste er frykten for å kaste seg bakover, men denne nailer jo fryktløse Petter!

    13. Aha! Tusen takk for det! Etter å ha sett videoanalysen er jeg faktisk enig. Jeg kaster meg 45 grader bakover og er jo dømt til å ende i thujaen. Neste gang ass, da skal vi rett opp mot skyene 😀 Takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg