Det reneste huset i Vestfold

/ sponset innlegg

Vi har hatt vaskehjelp på besøk, og jeg sier bare én ting: Hallelujah!

Jeg har aldri likt å vaske huset. Virkelig ikke. Jeg sa selvfølgelig noe helt annet til Christina i “innsalgsfasen”, og et av de første bildene jeg sendte til henne var faktisk av meg med et påklistret smil og en sprayflaske i hånda, men sannheten er nok en helt annen.

Av den grunn har jeg alltid drømt om å prøve vaskehjelp. Tanken på at noen kan komme hit og vaske høres ut som et lite stykke himmel, men likevel har det bare aldri blitt noe av. Det har liksom vært et slags stigma forbundet med det, og samtidig har jeg ikke lyst til å ta det svart.

Derfor ble jeg så utrolig glad da jeg ble kontaktet av Freska, et ungt og fremadstormende vaskebyrå som har tatt landet med storm. Nå skal de endelig etablere seg i Vestfold og lurte derfor på om vi kunne vært interessert i å få en av deres ansatte på besøk for å rundvaske hele huset. Det kommer kanskje ikke som noen bombe at jeg umiddelbart ropte “JA!” og hoppet i stolen 😉

Så da det ringte på døra her, var det en spent Peter som sto på innsiden og trippet. Og der sto verdens triveligste jente og strålte som en sol. 5 minutter før tiden og klar som et egg. God start.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Indeed!
 

Så gikk jeg tilbake til arbeidet. Og mens jeg satt og skrev, kjente jeg hvordan luften i huset sakte mens sikkert ble friskere og friskere. Og så, noen timer senere banket det plutselig på døren. Hun var ferdig. Fortsatt med et smil om munnen.

Og det som ventet meg var et hus som rett og slett var fiks ferdig for visning! Ikke en hybelkanin i mils omkrets og et stuegulv man kunne spist middagen fra. Det var også blitt ryddet i hyller, senger var skiftet på og redd opp, og badet luktet som en blomstereng.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sånn har ingen redd opp sengen her på en goood stund 😉
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er helt sikker på at hun gjorde en million andre ting som jeg ikke ser men som Christina legger merke til, for da jeg kom opp trappen etter å ha sagt farvel til vaskehjelpen, fant jeg Christina sånn her:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Wiiiiii!
 

Så hvis du vil komme hjem til et hus som føles som et hotell og får deg til å bruke kontorstolen som karusell: Sjekk ut Freska!

For i en bransje som har hatt et litt frynsete rykte og mye svart arbeidskraft, har Freska bygget opp et system som baserer seg på kvalitet og pålitelighet:

  • Samme rengjører hver gang.
  • Alle renholderne får betalt tariff og er sikret sosiale goder.
  • Fornøydgaranti (er du ikke fornøyd, kommer de kostnadsfritt tilbake og retter opp).
  • Miljø- og allergivennlige rengjøringsmidler.
  • Gjennomsnittlig rating: 4,72 av 5 stjerner (feedback fra kunder)

I tillegg støtter de Kreftforeningen med 5 kroner for hver vask som leveres!

De er også veldig selektive med hvem de ansetter, da de vet at det er en stor barriere for folk å slippe ukjente inn i sitt hjem. Og det gjenspeiler seg i resultatene, for som nevnt over har vasketjenesten fått en gjennomsnittlig stjerne-rating på hele 4,72 av 5 stjerner i deres feedback-system!

Freska har som mål å gjøre livet ditt litt enklere og at du skal komme hjem til den gode hotell-følelsen. Og vet du hva? DET kan jeg skrive under på. Dette var hverdagsluksus av ypperste sort og frister så definitivt til gjentakelse 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

PRØV FRESKA – FÅ 20-50 % RABATT!

Freska har som sagt akkurat startet opp i Vestfold og for å feire nyåpningen har de klasket til med et skikkelig bra tilbud til alle mine lesere (i hele landet):

20 % rabatt ved bestilling av én vask. Bruk rabattkode –> pappahjerte20

50 % rabatt på første vask ved bestilling av abonnement. Bruk rabattkode –> pappahjerte50
 


OBS: Rabattkoden legger du inn her.
 

Så gi Freska et forsøk og kjenn hvor deilig det er å komme hjem til den gode hotell-følelsen 🙂

–> Bestill din første vask og få 20-50 % rabatt her!

17 kommentarer
    1. Men jeg synes da 6 timer og over 2000 ble litt dyrt for en vask tross rabatten din. Ja, bor i stort hus.

    2. Nix, ikke noe lyssky opplegg som ikke bør stå på CV-en. Hun som vasket her bodde rett borti gata og var suuperhyggelig. Fint å vite at hun får skikkelig betalt og at alt gjøres etter boka 🙂

    3. Vet ikke om det egentlig er dyrt eller om det er øvrige priser som er kunstig lave. Har hørt folk skryte av å ha vaskehjelp som blir betalt i knapper og glansbilder og da sier det jo seg selv at det er noe som skurrer. Da synes jeg det er bedre å vite at de får lønna de fortjener.

      Klart, 2000 kr er endel penger ja, men så får man også myye husvask og rengjøring på 6 timer fra en person med peiling 🙂

    4. Altså, når noen ringer og sier “Hei, vi vil gjerne rundvaske hele huset ditt”, så sier ikke jeg nei i hvert fall 😀 Og glad er jeg for det! De gjorde en kjempejobb og da er det lett å anbefale videre 🙂

    5. 399,- per time er kjempebillig for ordentlig renhold😊 Skulle ønske de kom lenger nord i landet også, da hadde jeg brukt de til utvask nå som jeg har solgt leiligheta mi👍

    6. Dem leverer ikke i mitt område. Men når jeg ser hva prisen er, er det like greit. Kjempe deilig å komme hjem til et rent hus, men ikke til den prisen. Og hadde du betalt det om du ikke ble sponset? Jeg har en mann som er kjempe flink til å bidra, heldigvis 🙂

    7. Blir så satt ut av alle kommentarene om hvor dyrt det er. Arbeidskraft koster penger og 399kr per time er ikke en upris. Jeg har bestilt rengjøring og gleder meg til de kommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg