Hva har Peter fikset??

Ja, Christina, nå er jeg fryktelig spent på hvor lang tid det tar før du finner ut av dette 😀

For i kjempelang tid har Christina mast på meg om at jeg må fikse en ting. En kjempeviktig ting, visstnok. Noe som plager henne hver eneste dag! Jeg er ganske sikker på at hun har nevnt det minst to ganger i uka, hver uke de siste tre månedene.

Det er en kjempeliten jobb, men likevel har jeg liksom aldri fått meg til å gjøre det. Frem til i dag. For i dag gjorde jeg det!

Det falt meg plutselig bare inn at tiden var moden, og 5 minutter senere var Mr. Handyman 2017 ferdig med jobben. Så da er spørsmålet: Hvor lang tid tar det før Christina legger merke til det?

Jeg kan godt fortelle dere hva det var, men jeg har selvfølgelig ikke tenkt til å fortelle henne det! Men hvis det var så viktig som hu hønemor skulle ha det til, burde hun oppdage det allerede i kveld.

Det hadde selvfølgelig vært utrolig irriterende om hun faktisk hadde oppdaget det allerede i kveld, men min teori er at det ikke var fullt så viktig likevel og at hun ikke kommer til å oppdage det før om lenge. Men vi får se hvor observant konemor er 😉

For at dette skal funke må INGEN ødelegge det ved å si noe til Christina. Det er bare utrolig kjedelig og ødelegger hele moroa for alle sammen. Og Christina, hvis du leser dette: Slutt å lese nå!

Og til dere andre: INGEN spoilers, ok??

Greit.

Da kan jeg fortelle det.

Jeg har nemlig fikset dørfestet nederst i dusjkabinettet.

Den ene veggen hadde falt ut av sporet sitt, og både døren og festet sto litt skjevt. Men nå har jeg fikset det. Til og med rettet ut tetningslisten som har ligget i klem langs bunnen av begge dørene helt siden vi flyttet inn. Og Christina har jamret seg over det, som om det sto en horde med blodtørste zombier utenfor.

Så får vi se hvor lang tid det tar før hun faktisk legger merke til det da 😉

Beautiful smiling cute baby

P.S. Mens vi venter kan du jo lese hvordan det gikk da jeg gjemte Toppris, en boks med mark og sexy undertøy i “den organiserte” veska til Christina i fjor for å se hvor lang tid det tok før hun fant dem. Les: “Kjære Christina, ikke les dette”

/ And now we wait..

OBS! SAKEN ER OPPDATERT –> LES: “MEN I HELSKOTTEN”

* Følg dramatikken på Facebook *

8 kommentarer
    1. Hvorfor har hun ikke fikset det selv hvis det var så viktig for henne? Men det er kanskje litt annerledes for oss damer som bor alene og må fikse alt sjøl. :o) Sånn er det når man er særbo på ørtende året.

    2. Åååh tusen takk,der minnet du meg på at ene hengsla på dusjdøren vår må fikses også. Thank you☺ (Gubben ble derimot ikke så fornøyd med påminnelsen😉)

    3. Åååh tusen takk,der minnet du meg på at ene hengsla på dusjdøren vår må fikses også. ☺ (Gubben ble derimot ikke så fornøyd med påminnelsen😉)

    4. Åååh tusen takk,der minnet du meg på at ene hengsla på dusjdøren vår må fikses også. ☺ (Gubben ble derimot ikke så fornøyd med påminnelsen😉)

    5. Flink du er 🙂 Kjenner til den der med ting man skal gjøre/bør gjøre som tar tid. Kjøpte en seng med skrivepult til Leah-Celine. Den var produsert i kina, men med norsk importør. Jeg har nærmest 10 tommeltotter så ting tar selvfølgelig tid. Men midt inni monteringen fant jeg ut at det ikke eksisterte bruksanvisning for skrivepulten. Som var nærmest halve sengen. Så ble stående med x 100 skruer og deler som jeg ikke viste hvor skulle. Sendte mail til importøren som bare sendte bruksanvisningen på nytt. Måtte sende tilbake og spørre hvor skrivepult delen var. De fant da ut at bruksanvisning til denne ikke fantes. Og jeg stod igjen og kunne ikke montere pulten. Nå er leiligheten og sengen/ skrivepulten overlatt til eksen og hennes kjæreste. Han er snekker så han får det nok til ;). Oppdaget Christina det? Ønsker dere en riktig god kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg