Spørsmålet alle lurer på

Og svaret er faktisk: JA! Jeg gikk glipp av Eurovision på lørdag.

Men jeg mener: Hvilken større kjærlighetserklæring til Christina enn å gi opp noe av det kjæreste jeg har på tv-skjermen, for å tilbringe en dag i kjærlighetens navn med henne?

Men ja, det var tøft. Og jeg visste jo at det kom, så i år har jeg ikke sett en eneste semifinale eller hørt en eneste sang. Jeg har rett og slett boikottet hele sulamitten. Hvorfor, sier du?

Vel, den kvelden plutten kom til verden for litt over 5 år siden, var det den norske finalen i Eurovision. Jeg heiet så veldig på Tooji. Men så da, midt oppi all spenninga, tror du ikke frua plutselig skulle begynne å føde? Her prøvde jeg å kose meg på en lørdags kveld liksom, men neida, der skulle det fødes barn.

Men jeg ga ikke opp håpet for det, og da vi satt på venterommet på Ullevål, snek jeg meg ut på pauserommet for å se hvordan det gikk med avstemmingen. Jeg kom tilbake etter litt for lang tid, og blikket som møtte meg fra min strandede hval der hun lå og ventet i spenning, forvirring, smerte og redsel, var ikke til å ta feil av..

Det var et blikk som sa: “Hvis du noensinne setter Eurovision foran meg igjen, kommer jeg til å rive av deg ballene og kaste dem på sjøen.”

Pomeranian feeling angry

Nå håper jeg vi er skuls 😉

/ La ballene mine være i fred

10 kommentarer
    1. Hehehe, tenker du ikke gikk glipp av noe stort på Lørdag da du gikk glipp av Eurovision 🙂 Var innom din kones blogg og så dere hadde et fantastisk flott bryllup med mange flotte bilder og aktiviteter 🙂

    2. Vet du, vi hadde det heeeelt fantastisk! 😀 Hadde ikke sånn kjempetrua på Norge i år uansett, så tok en råsjanse på at bryllupet ble hakket bedre. Og det stemte 😉
      /Highfive!

    3. Så morsomt, for 5 år siden så lå jeg på Ullevål å så på Eurovision med min helt nyfødte Sønn. Skulle løpt å oppdatert deg😂

    4. Så bra!!!!
      Jeg har lurt litt på hvorfor du ikke har snappet om semifinalene.. gratulerer som mann og kone! God prioritering i år må jeg si😉

    5. Grattis så mye med giftemålet!!! Har selv testet det ut noen år, og det anbefales 🙂 selv om det sikkert ikke blir noen dramatiske endringer i hverdagen for dere 😉
      BTW, bikkja på bildet ditt er klin lik den som tasser rundt her hjemme… 😀
      Hilsen Lars Harald

    6. Gratulerer som nygift!
      Måtte le litt av dette innlegget. Kan levende sette meg inn i dette 😉 For 2 år siden var jeg i en Eurovision vs fødsel-situasjon selv. Problemet her er at både jeg og mannen er like ivrige ESC-fans (…) Med termin et par dager etter 17.mai tullet mange med “ja, det blir vel en nasjonaldagbaby”. -Fander, tenkte jeg, dèn dagen bryr jeg meg vel ikke om, men hva med Eurovision!? :-O Kan jo ikke føde da! Men hva er oddsen? tenkte jeg.
      Termindag kom og gikk, og det samme gjorde semifinalene. Fornøyd med å få sett dem. Lørdag og vår jubileumsdag nærmet seg også. Som da ugift var dette da “årets viktigste dag” å feire for oss. 23.mai – vår dag ♥ Dette året var det 12 år som kjærester vi skulle feire, og det i tillegg med Eurovision på kvelden. Kunne ikke bli bedre da!
      Lørdagen startet jo selvsagt med rier og det ble klart at det blir baby i dag… Selvfølgelig det største som har skjedd oss, men må innrømme at jeg ble litt ekstra glad for at hun kom kjapt på formiddagen. Da kunne vi trille inn på barselhotellet på ettermiddagen, mannen rakk å kjøpe godis (var selvsagt pinseaften også, så mye stengt) på en kiosk og vi fikk med oss hele Eurovision på hotellrommet! Så da feiret vi jubileumsdagen med baby gitt, og det første lillesnupp hørte av musikk var Eurovisionfinalen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg