Hilsen fra en rosa sky ♥

Det begynner å bli en ørliten stund kjempelenge siden jeg gikk ned på kne og spurte min høygravide Christina om ikke hun kunne tenke seg å høre på mine tørrvittige morsomheter i pluss minus 70 år til.

Og det ville hun. Takk Nidarosdomen, krøllene til Dan Børge, stemmebåndet til Gaute Ormåsen og alt som er hellig for det.

For Christina er den rareste, søteste, frekkeste, morsomste og mest interessante jenta jeg har møtt. Og en sånn en vil man jo gjerne dele livet sitt med.

En jente som alltid sier de rette tingene. En empatisk jente med et stort hjerte, men som likevel kan vaske vinduene og gi deg fingern på likt.

For hun er en liten tøffing også. Selv om hun ikke engang på en god dag bikker 1,60 på strømpelesten, kan hun blåse seg opp til å bli 7 ganger 7 meter når hun blir sint.

Men mest av alt er hun en fantastisk mor. Jeg hadde aldri trodd at det er den kvaliteten jeg setter høyest, men det er faktisk det. At hun er en søt, kul og morsom person å være sammen med, er bare en ren bonus.

Jeg tror akkurat det siste det, er noe av det viktigste. Jeg har lyst til å være sammen med Christina hver eneste dag. Ikke sånn oppå hverandre, i senga, limt inntil hverandre hele tiden, jeg har bare lyst til å ha henne rundt meg. Høre lydene av henne og vite at hun er der.

Og selv om vi jobber sammen og ser hverandre så godt som 24 timer i døgnet, fra mandag til søndag og på´n igjen, så blir jeg aldri lei. Selv etter 6 år er jeg like glad for å se det trøtte lille trynet hennes hver eneste morgen.

Et av dagens høydepunkter er alltid den store kosen nede på kjøkkenet om morgenen. Barna flyr rundt i pysjen og gleder seg til frokost, mens mamma og pappa tar seg et lite øyeblikk for å synkronisere kroppene og vekke kjærligheten for dagen. Hverdagskjærligheten. Den beste typen.

Og av disse grunnene, og sikkert 1000 til, er jeg nå blitt verdens lykkeligste mann. Gift med hun jeg aldri slutter å elske. Bestevenn og kone i en knøttliten pakke.

Og nå som hun har sagt ja, er det oss to for alltid. Og jeg gleder meg allerede <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/ Mye mer om bryllupshelgen kommer, må bare lande først. Hilsen han som svever på en sky <3

14 kommentarer
    1. Mamma og pappa feira gullbryllup på lørdag. Jeg liker å tro at det må bety litt lykke for dere!
      Tillykke i ekteskapet og hverdagen! Fortsett å vekk kjærligheten hver dag, så ender dere nok på rett side av statistikken

    2. Gratulere såå masse! 🎉 håpe helga har vært uforglemmelig og at dokker har tenkt å dele alt med oss 😄
      Må bare fortelle en liten ting; etter å ha leita etter hint hele uka og egentlig gjetta seg fram til at det ville skje nå, var det lørdagens manglende storyer om Eurovision som setta spikern i kista for min del. Og ganske riktig, en kjapp sjekk på bloggan viste jo at mistanken stemte! Gratulere igjen, og kos dokker som nygift 🙂 lenge leve kjærligheta ❤

    3. Du har så mange fine innlegg, Peter, men dette tok kaken for meg <3 <3 Det lyser så lang vei hvor forelsket og inderlig lykkelig du er og det gjør meg så glad! Bare enda er når det er en så fantastisk fin fru du har fått deg - hun er bare helt vidunderlig, og når det kommer fra en som ikke engang kjenner henne personlig, kanjeg jo med største letthet forstå at du har falt pladask og svever på en rosa sky:D Det finnes ikke tvil i meg om at dere to kommer til å vare livet ut. Dere er av et materiale som er svært sjeldent å finne i disse dager og det er inspirerende <3 Alt godt til dere, for alltid!

    4. Blir helt varm på innsiden, og veldig rørt av det du skriver. Herlige, heldige dere! Gratulere som nygifte, lenge leve kjærligheten <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg