Den beste bursdagsgaven ♥

Lyst på et bænkers tips til bursdagsgaven? Dette smelter ethvert mammahjerte 🙂

 

 

På lørdag har Christina bursdag og i den anledning har jeg kjøpt litt diverse smågaver, men det er én gave som topper alt, uansett: Kort fra barna.

Et hjemmelaget kort er selvfølgelig det beste, men det kan også være et butikkjøpt kort, en post-it-lapp eller hva som helst egentlig, for det viktigste er hva man gjør ut av kortet. Noen ganger har man tid til å klippe og lime, andre ganger ikke.

Selv er jeg faktisk fan av å kjøpe et artig butikkjøpt kort og heller fylle det med dikterte ord fra barna. Jeg stiller et par ledende spørsmål av typen: “Nå skal vi skrive et koselig kort til mamma, hva vil vi si til henne? Mamma er…?”

Alt som sies etter det, skriver jeg ned ordrett og vips har man verdens mest hjertevarmende og personlige hilsen. For litt ekstra punch anbefales det å la barna signere på slutten og tegne fritt hvor enn de vil 🙂

Dette funker selvfølgelig også på tanter, onkler, besteforeldre osv.

Så det er dagens stalltips fra meg til deg: Lag kort neste gang du skal gi noen en gave, så har du en sikker vinner på innerlomma 🙂

 

 

 

 

/ 2 dager igjen.. <3

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

4 kommentarer
    1. Det va da måte på til nedtelling til bursdag med dåkke begge😉🤔😁 ej tippa det e giftemål på lørdag😉😉😉 lykke til uansett begivenheit😍

    2. Å visst en he rett da e ej drit god😂 Stille fra Christina, å ansiktsbehandling å div😉 Å ej tippa brudebuketten e liljekonvall😍 (Min yndlings-barndomsblomst) trur ej e litt synsk no😅 Visst ej he rett fortjena ej en kommentar i bloggen😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg