Godterisnoken tatt på fersken

I går tok jeg Christina på fersken med snuta inn i godteskapet og reaksjonen hennes var helt hysterisk 😀

 

 

For ikke bare går vi mot sommer og #SK2017, men til helgen er det stor bursdagsfeiring på gang og i den anledning har Christina snakket om at hun ønsker å komme seg litt i form. Ikke noe radikalt, bare holde seg unna snopet en liten stund for å være sikker på at kjolen sitter som et skudd på den store dagen.

Derfor synes jeg det var så moro da jeg sto ute i stua i går og plutselig hørte det knirke i en skapdør og risle i papir ute på kjøkkenet. For den lyden kjenner jeg så altfor godt. Lyden av godteriskapet til ungene.

Så jeg fisket frem mobilen, løp inn for å ferske henne og la det selvfølgelig rett på Snapchat. Såpass får hun tåle når hun har blitt Norges ukronede smoothie-dronning på Snapchat, for folket fortjener å se at hun har en usunn side også. En side som fyser på toppris og snop 😉

Og reaksjonen var bare helt hysterisk! Se video under 😀

video:Sjokosnop

(elsker hvordan hun instinktivt stiller seg opp i skolerett på slutten der, haha!)

 

 

 

/ Min lille godtesnok <3

19 kommentarer
    1. Dere har faktisk helt likt kjøkken som oss.Vi kjøpte det brukt på Finn.no for en god stund siden..Det står fortsatt umontert rundt omkring i kåken, både i gang,på soverommet og på gjesterommet!Gøy å se det ferdig montert og i bruk😂Håper dere er fornøyd med det😉Ryktene i heimen sier at det skal komme opp i løpet av helga,men vi får nå se😁

    2. Denne nybakte moren(les:snopegurien) lurer på når oppskriften på den digge kaken kommer på bloggen? 😀

    3. Snakk om å bli tatt på fersken 🤣
      Det er derfor jeg står opp om natten,ingen som fersker meg da 😉

    4. Haha! Priceless 😂👌🏻
      Men det er jo på dette tidspunktet at jeg litt småfrustrert, nesten roper “fordi jeg fortjener det!?” 😁🙈

    5. HAH! Det der var gøy! 😀 Stakkar egentlig! Men har du video av de “dårlige” pappa-vitsene og eller? 😀

    6. Noe av det jeg liker med dere to er at dere er så lite selvhøytidelige. Det trenger man, så takk! 😉

    7. Ser at det kun e meg som tok hinte om kjolen 😉 truuur nok de ikke bare e bursdagsfeiring som planlegges! *kryssefingra* lykketil uanett ka det måtte være!

    8. Morsom video og alt det, men en 14 sekunders reklame før en 13 sekunders video? Skulle tro det var VG.

    9. Det ER jo viktig at kjolen sitter perfekt på den store (bryllups?)dagen. Men det ER faktisk også viktig å ta affære når blodsukkeret synker ned på rødt nivå, for alle sin skyld 😀

    10. Helt enig med deg der, men det er ikke mitt bord dessverre. Prøvde å legge video på youtube, men det løket seg helt, så gikk for side2s variant. Men så lang reklamesnutt først er helt dust.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg