Denne uka skjer det noe stort!!

Jeg har så utrolig mange hemmeligheter at jeg holder på å sprekke!

 

Man telling an astonished woman a gossip

 

For til høsten skal jeg være forlover i søsteren til Christinas bryllup, og i den anledning er det jo både utdrikningslag og gaver og hemmelige planer. Og hver gang vi møter tante Tess og onkel Stette, må jeg veie hvert eneste ord jeg sier og tråkke meg selv på tærne hver gang jeg holder på å avsløre noe.

Men enda verre, til helgen har Christina bursdag og i år har vi planer om å feire den store dagen på størst tenkelig vis. Det kommer til å bli helt vanvittig rått, men inntil videre er jo det opplegget også hemmelig. Og det ingen vet er at gamle Pete er utrolig dårlig til å holde på hemmeligheter!

Og nå som den store bursdagshelgen nærmer seg med stormskritt, er det like før jeg sprekker!

 

 

Men jeg kan vel si såpass at helgens store happening starter allerede på fredag og varer til søndag. Og reising er involvert. Og ting er planlagt som jeg har hatt lyst til å gjøre i mange år. Men nå kan jeg ikke si mer.

Ja jeg vet, det er utrolig dårlig stil å si A men ikke B, men sier jeg mer nå kommer Christina til å klippe av meg nøttene. Og det er jeg ikke klar for riktig enda x-)

Okei, én ting til da: DERE skal få være med!!

Men NÅ – hysj på seg 😉

 

DISCRETION

 

Psssst: Flere hint og vift kommer utover uka, men det er bare å gjette i vei i kommentarfeltet om du tror du vet noe 😉

16 kommentarer

Siste innlegg