Brisen ape har hacket bloggen

Beklager, kjære leser, men i dag får du ingen stor leseropplevelse på bloggen min. Det har seg nemlig slik at Nettavisen legger om designet på sine blogger og nettsider for tiden, og i den prosessen var det visst ikke alt som var 100 % klart før lansering.

Derfor ser det ut som en brisen apekatt har hacket seg inn på bloggens servere og danset macarena på keyboardet.

Bilder ligger hulter til bulter, annonser dukker opp stort sett overalt og teksten mangler alt av avsnitt, font, plassering etc. Så derfor har mine store bloggplaner for dagen blitt satt litt på vent.

Men om noe, kan jeg i hvert fall fortelle deg én liten gla´sak! Jeg har nemlig blitt spurt om jeg vil være gjestesnapper for Mammabanden og det takket jeg selvfølgelig ja til! Så i morgen den dag, fredag 05. mai, finner du meg hos Mammabanden på Snapchat.

De vil gjerne at man har et tema for snapdagen sin, og jeg har både kommet opp med et passende tema OG et spennende oppdrag.

Temaet er “Hvordan er det egentlig å være småbarnsfar i 2017?” (med alt det bringer med seg av hverdagens mange gleder og frustrasjoner). Mengden oppvask er en av dem 😉

Hva gjelder oppdraget, er det nemlig bare en drøy uke til Christina har bursdag og jeg har ikke kjøpt gave enda, så i morgen tenkte jeg å ta dere med ut på gaveshopping. Jeg har ingen anelse hva jeg skal kjøpe, så det kan bli moro.

Snakker vi sexy undertøy? Sjokoladefontene? 70 par brukte sokker? Jeg har ingen aning, men det finner vi ut av i morgen. Så følg Mammabanden på Snapchat, så sees vi der 😉

 

 

/ Tjolahopp tjolahej!

4 kommentarer
    1. Hallois! Fått en hel drøss med svar, og har resonnert meg frem til at svaret er noe slikt som dette: C, fordi hvis B og C hadde hatt lik hatt ville D allerede ropt ut svaret, men siden de fortsatt sitter der og sturer, kan ikke D vite svaret, altså burde C kunne innse at han/hun og B har ulik farge på hatten. Så hvis B har hvit, må C ha svart hatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg