Kjøp sjokolade – vinn heltestatus

/ sponset innlegg

 

Det er viden kjent at sjokolade er det beste som finnes i hele verden. Mange vil kanskje argumentere for at en vakker sommerdag, kjærlighet, forelskelse eller en elskers omfavnelse er hakket hvassere, men de folka tar feil.

For alle som noensinne har satt tennene i en bit sjokolade og kjent hvordan tennene begynner å løpe i vann og sommerfuglene begynner å blafre begeistret i magen, vet at god sjokolade er magisk. Spesielt med kaffe! For kaffe og sjokolade hører sammen som sol og sommer.

Og akkurat nå kan du faktisk bli en vaskekte hverdagshelt og vinne 25 000 kroner til noen som virkelig trenger det, neste gang du kjøper sjokolade!

 

 

KJØP SJOKOLADE – VINN HELTESTATUS
Freia har nemlig sparket i gang: “Vinn heltestatus” – en konkurranse der du kan støtte et prosjekt som mangler støtte med hele 25 000 kroner.

Dette har de gjort ved å gjemme åtte grønne vinnerbilletter i åtte ulike sjokolader. Finner du en billett, kan du bli en vinne heltestatus ved å støtte ett av åtte utvalgte prosjekter med 25 000 kroner!

De 8 prosjektene du kan velge mellom finner du på Freias nettsider, og inkluderer blant annet en forening for omplassering av katter, besøkshesten Liva som liver opp hverdagen til pensjonister og pleietrengende, et fotballag fra Honningsvåg som vil til Norway Cup og mye mer.

Skulle jeg vinne, er jeg derimot ikke i tvil om hvem jeg ville valgt: Pinnsvinhjelpen! For pinnsvin er noe av det triveligste jeg vet, men de søte små skapningene er faktisk utrydningstruet og trenger sårt vår hjelp. Og da synes jeg det er så fantastisk at det finnes noen som Pinnsvinhjelpen, som tar dyra på alvor og gjør alt de kan for å hjelpe så mange små svin som mulig.

Se en liten videosnutt av arbeidet deres her:

Alle som kjøper en sjokolade og finner en grønn vinnerbillett, vil dessuten få navnet sitt på en helt spesiell plakett hos dem de har støttet. Vinneren selv vil også motta en stooor pakke med masse, deilig sjokolade 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Selv er jeg utrolig svak for Smil, og det får meg til å smile litt ekstra når jeg tenker på at mitt neste kjøp kan føre til 25 000 kroner i støtte til Pinnsvinhjelpen, samt en herlig plakett over pinnsvin-innhegningen med mitt navn på.

Så er det jo også fint å ha en unnskyldning for å kjøpe sjokolade: “Jeg gjør det for pinnsvina. Ikke fordi jeg har lyst, men for pinnsvina..” 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

De grønne vinnerbillettene som kan sikre deg heltestatus og en stor pose med sjokolade, finner du i følgende, utsøkte sjokolader:

  • Smil
  • Melkerull
  • Krokanrull
  • Monolit
  • Mandelstang
  • Peanøttkubbe
  • Japp
  • Toppris

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Så husk det, neste gang du kjøper sjokolade: Kanskje kan du sende et guttelag på fotballturnering, gi pinnsvina litt drahjelp eller sørge for kliss nye uniformer til et helt ungdomskorps. Kan fort bli heltestatus av sånt 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Vær en helt – kjøp sjokolade 😉

7 kommentarer
    1. Uuuuuu, god grunn til å spise sjokkis fremover da👍 Når vi først er inne på gode formål, er det lov å tipse om et godt formål du kanskje kunne skrive om ved en passende anledning? Det er nemlig manko på blodgivere i kongeriket. Det trengs flere!! Jeg er blodgiver og synes det er en fin ting å gjøre. Oppfordrer alle jeg kjenner og i SoMe, men jeg når ikke en promille av alle du og din kjære gjør. Kanskje en eller begge av dere kunne skrevet noen ord om det en gang, og kanskje blitt (om dere kan) blodgivere selv? Takk😊 Ha en fortsatt finfin kveld!! Hilsen fra Mette, som fortsatt mener at den som gir seg er en forbanna dritt😉

    2. Aldri likt sjokolade jeg. Kan til nød spise noe som er trukket i sjokolade, som feks marsipan, lollippop eller bringebærgele 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg