1 år siden rumpeglippen

I dag er det ganske nøyaktig ett år siden jeg skulle være morsom og legge ut en tekst om at det var natt til 01. mai og dermed duket for full fest og skumparty. Men det var noe ganske annet enn den fjasete teksten som fikk oppmerksomheten i innlegget…

 

 

Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe hvordan det er mulig. Å være så distré at man legger ut et sånt bilde uten å legge merke til den kjipe mannerumpa i bakgrunnen.. x-)

Jeg skjønner dem som trodde det var et stunt, jeg hadde tross alt lagt på tekst og redigert vekk logoen på flasken, men likevel har jeg altså klart klart å gå på en skikkelig sprekk.

Og uansett, hva i all verden skulle jeg hatt å tjene på et slikt organisert PR-stunt? Kanskje hvis jeg hadde vært Sophie Elise, Kylie Jenner, Kim Kardashian eller Beyoncé, men en naken papparumpe selger ingen forsider 😉

 


(bilde: instagram.com/kyliejenner)

 


(bilde: instagram.com/kimkardashian)

 


(bilde: instagram.com/sophieeliseblogg)

 


(bilde: instagram.com/beyonce)

 


(bilde: instagram.com/pappahjerte)

 

/ Gooood søndag, med eller uten rumpe 🙂

Les også:
“Natt til 01. mai – skumparty!” (originalinnlegget)
“Spikern i kista” (Christinas reaksjon på rumpeglippen, haha!)

9 kommentarer

Siste innlegg