Finn din look-alike og vinn tur til USA!

/ sponset innlegg

Har du noen gang lurt på om det finnes noen der ute som ligner helt på deg? Nå har du mulighet til å finne den personen, og i tillegg vinne en tur for to til USA!

 

 

Det sies at det er minst 7 personer i verden som er prikk lik deg. Er ikke det rart? Selv har jeg blitt sagt å ligne på mange ulike folk.

Da jeg var yngre, tyngre og med fyldigere manke, lignet jeg en periode veldig på den amerikanske skuespilleren Jack Black. Jeg har også fått høre at jeg ligner på Winter i Snøfall, og det går ikke en eneste fredag uten at jeg får minst 20 snapper om hvor mye jeg ligner på programlederen i NRK-programmet “Hva feiler det deg?”.

Men mest av alt ligner jeg nok på min nest eldste bror og det er kanskje ikke så rart, slektskapet tatt i betraktning 😉

 


Brødrene bræddersh 🙂

 

Men tilbake til de 7 personene i verden som er prikk lik deg. Tenk så rart å gå gatelangs og plutselig en dag dulte borti seg selv!

Og tenk om det viser seg at den personen er helt ulik deg selv? At han eller hun smører pålegget på feil side av knekkebrødet, og henger dorullen med papiret INN mot veggen?! Bare tanken gjør meg uvel 😉

Sjansen for å plutselig møte seg selv på gata er riktignok ganske liten, men nå har du derimot muligheten til å delta i en konkurranse der du med få tastetrykk kan finne den personen i Norden som ligner mest på deg!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Når frua dukker opp midt i en fotoshoot og prøver å rappe sjokoladen x-)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
..men blir pent nødt til å vente 😉

 

Finn din tvilling – Vinn tur til USA!

“Finn din tvilling”-konkurransen arrangeres av kjekssjokoladen TWIX. Myk og deilig karamell på en seng av sprø kjeksbunn, omsvøpt i et trekk av utsøkt sjokolade. Med to identiske sjokoladepinner per pakke er den perfekt å dele med en du er glad i. Eller enda bedre: Spise begge alene 😉

 


Jeg og min gale sjokolade-tvilling 😛

 

Og fordi TWIX-sjokoladen trives så godt i selskap med sin egen tvilling, vil den nå gi deg muligheten til å gjøre det samme.

“Finn din TWIX-tvilling” er en konkurranse som arrangeres i alle de nordiske landene. Målet er at så mange som mulig skal finne sin ukjente tvilling/look-alike. Jeg skal selvfølgelig laste opp et bilde selv og kommer til å holde dere løpende oppdatert om resultatet. Er verden stor nok for to slaskete pappabloggere? Det vil tiden vise 😉

 

 

Alt du trenger å gjøre for å delta er:

  • Klikk på linken under.
  • Last opp et bilde av deg selv og gå gjennom alle stegene på konkurransesidene
  • Tvilling-bilder vil lastes opp på TWIX Norges facebook-side etter hvert
  • Når du har lastet opp bilde og funnet din “tvilling” på facebook-sidene, er du automatisk med i trekningen om en tur for to til tvillingbyen Minneapolis i USA.

Premien kan du dele med en venn eller kjæreste, eller hvorfor ikke din nye tvilling? Dere har garantert masse å prate om 😉

–> Klikk her for å finne din tvilling og delta i konkurransen!

 

 

P.S. Konkurransen avsluttes i begynnelsen av mai, så mens du venter: Ta deg en TWIX – perfekt å dele, dobbelt så god alene 😉

8 kommentarer
    1. Kult!
      Jeg har nå meldt meg på, men hvilken av “Twix” sine Facebook-sider skal man følge med på for å se hvem som blir trekt ut?😁 Ble brått litt usikker…
      Men takk for tips👍😀

    2. Nope, det er bare 1 av meg og det er og alt hva verden tåler – SKÅL! (hihi, fritt oversatt fra et russekort for ca 95 år siden)

    3. Så deilig å høre at flere enn meg synes du er kliss lik han i “Hva feiler det deg” – jeg måtte inn og google første gangen for jeg tenkte det måtte være feil navn på han eller noe…! 🙂 Synes du burde ta et bilde med han en gang så vi får se dere side om side! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg