Verdens søteste apekatt

Jeg har lenge trodd at jeg hadde funnet meg en relativt vanlig og sleivkjefta jente fra Larvik, men etter at jeg bladde i et gammelt fotoalbum i går viser det seg altså at jeg er sammen med den ukjente lillesøsteren til apekatten Julius:

 

 

Fy fasan, for ei søt litta jente! Men med det bustete håret og det herlige smilet, må det jo være lov å si at hun ikke ligner så rent lite på hele Norges nasjonal-sjimpanse.

Men det passer egentlig  helt perfekt, for til sommeren hadde vi uansett tenkt oss en tur til Kardemommeby og Dyreparken i Kristiansand, så da kan vi slå hele tre fluer i én smekk: Sukkerspinn, piratshow og familiegjenforening 😉

 


<3 <3 <3

 

/ Her kommer Christina som alle vil se

19 kommentarer
    1. Flaks for meg at vi ikke er sammen da 😉

      Dette er bare morsomt ment og jeg hadde selvfølgelig ikke lagt det ut hvis det ikke var greit for Christina. Hun likte det ikke først, men så ga jeg henne en klase bananer og da fikk pipen en annen lyd x-)

    2. Min kjære beskylder min mor for å ha hatt et forhold med Titten Tei, 9 mnd før jeg så dagens lys 😂😂😂

    3. Og hva da med meg? Etter cellegift høsten -16 gror nå håret ut igjen, og min eksmann og ektemann er enige i at jeg ligner på Johnny Rotten…

    4. Haha! Måtte google Johnny Rotten bare for å oppfriske minnet og det er så definitivt ikke et kompliment x-)
      Men sånn bortsett fra det: <3 til deg for å ha kommet opp og forbi <3

    5. Ein apekatt er vel strengt tatt ikkje det verste å bli samanlikna med. Kjærasten min samanlikna meg med ein cheeseburger for litt sidan – “god i små doser av og til” :’)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg