Påske uten ski på beina

I dag, mens vi labbet langs brygga i Grebbestad og kjente lukten av sjø, så frem til å fika på en lokal kneipe og gledet oss til taco til kvelds, slo det meg: Påske uten ski på beina er faktisk ganske ålreit.

For langrenn på fjellet er fint det altså, bevare meg vel, jeg er da nordmann tross alt, men her vi sitter på en stuga, ikke langt fra havet, men kjempelangt fra fjell og appelsiner, må jeg bare innse at jeg lever ganske fint uten det også. Veldig fint faktisk.

Viser seg at det går an å ha det minst like fint rundt 6 meter over havet. Så her kommer en liten bildespesial fra den lengste fredagen i året, en dag som har vært fattig på høyfjell, men derimot rik på det som tross alt er langt viktigere: Familie.

 


Twist, folk og puslespill = vinnerkombo 🙂

 


Ikke helt blå swix, men ikke helt feil.

 


Seems legit..

 


One small step for man, one giant leap for a legobrikke.

 


– “Han med den grå gensern er LP” (sitat LP, 2017).

 


Er man først i rånernes hjemland, må det jo rånes.

 


Brorsan tar tacotårn til et helt nytt nivå.

 

/ Glad påsk! 🙂

4 kommentarer
    1. Helt enig, familietid er viktigst <3 Her har vi feira påsken i Oslo på ferie:) Heller dratt vekk fra fjellet vi da hehe;) Kos dere masse resten av påsken 🙂

    2. Altså: jeg er jo bittelitt over gjennomsnittet glad i vinter, kulde og snø, men i påska er det én ting som gjelder: lavland, fjære og sjø. Det kunne faktisk ikke falle meg inn å reise til fjells etter snøen nå! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg