Våknet opp til gla´melding!

Travel and Vacation concept. Happy young man having fun outdoors. Joyful man. Summer. Holidays

 

På macen min har jeg en kalender som lever sitt eget liv. Jeg legger aldri inn noe der, men titt og ofte dukker det opp alarmer og advarsler for hendelser som visstnok er viktig at jeg får med meg.

Oftest er det helt banale ting slik som at Dronning Sonja har bursdag eller at en kollega fra 10 år tilbake fyller år. Eller enda verre, ting som dette:

 

 

Jeg mener, takk gud for at den minner meg på at det er julaften! Hvis ikke tror jeg jaggu jeg hadde glemt hele dagen og gått på jobb som vanlig.. x-)

Men i dag, i dag traff den virkelig innertieren! For helt uvitende om hva som ventet meg, satt jeg meg ned i kontorstolen for å jobbe litt i joggebuksa på en rolig lørdags formiddag. Da spratt det plutselig opp en melding og hjertet ble umiddelbart fylt med sol:

 

 

Og vips spratt humøret rett i taket – Sommeren er på vei!

Farvel du mørke vintertid, hallo til sol og sommer 😀

 

/ Ha en strålende lørdag, alle sammen!

* Følg Sommerhjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Hadde jeg klart å stå på hendene, skulle jeg gjerne gjort som deg😂 Dette er den beste tiden på året! Lyset kommer tilbake, naturen våkner, det blir varmere☀️🌷 Nyter tanken på alt det som nå ligger foran oss!

    2. Ekstra time??? Nope, blir en time mindre søvn. Og bare tull m leggetid er på kvelden.
      Unødvendig ting, det å stille klokka!

    3. Bare tull med klokke stilling. Nå er det endelig antydning til lys på morran når jeg går på jobb, men på mandag er det mørkt igjen!!!! Liker ikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg