Knæsje negler og nytt kontor

Jeg mener å ha lest en gang at Caroline Berg Eriksen sa at på mandager burde man freshe seg opp med litt spreke farger for å virkelig sparke i gang uka. Fredag er jo bra uansett, men mandag trenger derimot sårt et sett med livgivende startkabler.

Her er lillesnupp i huset helt enig med Caroline, og hun startet derfor dagen med et røslig lag neglelakk i en knæsj-rosa farge. Pappa fikk også et lag, og kan med det gå inn i uken med stolthet. Lillesnuppa malte for øvrig neglene mine i helgen også, men da hun i morges oppdaget at jeg hadde fjernet det, var det på´n igjen 🙂

 

 


Lookin´ good 🙂

 

Så nå kan den nye uken bare komme med alle sine gleder, bekymringer, utfordringer og overraskelser. Kanskje, kanskje kommer barneboka jeg har oversatt fra trykken denne uka, i så fall blir det konkurranse og utlodning av signerte kopier 🙂

Men først må jeg rydde opp i det vanvittige kaoset jeg skapte da jeg prøvde å ommøblere her i går. For kontorkroken ble fin den, men som et resultat av mitt hastige arbeid ser resten av huset ut som en slagmark 😉

 

 

/ God ny uke!

* Følg Mandagshjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. Et spørsmål litt utenom..leser du de fleste toppbloggere? Jeg ble litt “sjokkert” da jeg leste at din kjære ikke leste f.eks Caroline Berg Eriksen. Jeg ser bare for meg at når man er en blogger selv, så vil man jo på en måte holde seg oppdatert på “konkurrenter” osv.. synes det virker rart når bloggere sier de ikke leser bloggere. Hvem er det du pleier å lese selv? 🙂 Leser du blogger hver dag ? 🙂
      Mvh, fast leser av både deg og konadi 🙂

    2. Vet du, Ida, det er et veldig godt spørsmål som fortjener et skikkelig svar. Skal se om jeg kanskje lager et eget innlegg på det i morgen 🙂 Hvis ikke får du svar her inne. Sjallabais! 😀
      /highfive

    3. Hvilket snasent headset er det du har der? Ser etter et trådløst headsett, but it’s a jungle out there! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg