Snapchat-comeback??

Det begynner å bli noen måneder siden jeg logget av, men er det kanskje på tide å logge på igjen?

 

 

For det er snart tre måneder siden jeg logget av Snapchat og tenkte at det skulle bli utrolig deilig med en snapfri tilværelse. Og det har det vært, så absolutt! Men samtidig så kjenner jeg at jeg savner tilbake!

Savner å dele tullete videoer med idiotiske filtre. Savner å dele små godbiter fra hverdagen og sende det ukentlige bildet av tacotårnet som står opp fra tallerkenen som et eiffeltårn. Og jeg savner alle snappene fra dere! Kanskje ikke så mye de som sender 50 videoer av katten sin om dagen, men alle tacofredagene, babyvideoene, reisesnappene og kanskje spesielt de snappene som tikker inn fra fuktige vorspiel rundt kl. 23 på en fredag kveld. Snapper man garantert har angret på morgenen etter, haha!

Men samtidig… Snapchat betyr jo mobiltryne, og mobiltryne er det verste jeg vet. Jeg hater seriøst når jeg prater med noen som snapper, men likevel prøver å ta del i samtalen. Da får jeg lyst til å kaste mobilen deres på havet. Samtidig er jeg ikke det spøtt bedre selv.

Men det er jo så utrolig gøy! Og jeg savner det! Jeg er vel bare litt redd for å bli helt avhengig og få kronisk mobiltryne, for alt er snapverdig bare man er hektet nok. Og sånn følte jeg det ble en periode, derfor logget vi av. Men nå som det har gått noen måneder, kjenner både frua og jeg på abstinensene. Samtidig kjenner jeg at jeg savner han herlige bitmoji-typen min 😉

 

 

Så er spørsmålet: Skal vi gjøre comeback? Vi har vel ikke helt bestemt oss enda, men det hadde vært moro. Kanskje hvis man legger litt bånd på seg? Ikke snapper stort når barna er tilstede, og legger fra seg mobilen hvis man at man er iferd med å bli en lobotomert zombie?

Dette snakket vi for øvrig mye mer om i den nyeste episode av Gjesterommet som ble sluppet i dag! 🙂 Der ble det også prat om blåmaling, Bettan, Christinas bråkehue og mye annet rart. Så hvis du har lyst på litt lettbeint selskap til bussturen eller husarbeidet i dag: Hør 10. episode av Gjesterommet.

 

 

/ God freddan! Vi… snappes?

* Følg Snappehjerte på Facebook *

25 kommentarer
    1. Haha, ja sorry det var egentlig ikke meningen. Ville egentlig bare lufte litt tanker om snap, men så måtte jeg jo koble på Gjesterommet når jeg først var igang x-)

    2. Dere bestemmer jo selv hvor mye snapper dere sender. Jeg sender kanskje 2 om dagen, så føler ikke det tar over ☺
      Savner snappene deres så syns dere skal komme tilbake 😃

    3. Jes! Jes! Hemsk mycket jes! Dere må begynne å snappe litt igjen!! Dere er såå savna!! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    4. Kanskje kjøpe en tredje mobil og ha felles snapkonto? Eller, det kan jo være en potensiell skilsmissefare. Ikke funker det med snap timeplan heller. De beste snæppene er jo de som bare snæppes der og da, uten noe større agenda. Ansette en snæpp sekretær? Det hadde vært noe!

    5. NEEEEEEEEI jeg har windowstelefon og til den finnes ikke snap. det har vært deilig å slippe å lese om alt det gøye dere legger ut der som ikke alle kan se!!

    6. Jeg åpna ei pakke bremyk i dag og fant TIDENES bremykpenis under lokket. Min første tanke var en snap til dere, og skuffelsen stor når jeg kom på at det jo ikke gikk. Så JA til comeback!

    7. Hva skjedde med argumentene for å slutte med snapping?;p But then again: har jo en unik markedsføringsverdi for å få flere klikk!:) Så spørsmålet blir vel egentlig om merarbeidet og tankevirksomheten det er å drive snapchatkontoen vil være verdt de ekstra klikkene:)

    8. De er så absolutt til stede fortsatt. Bare kjenner litt på savnet og gleden ved Snapchat, nå som jeg har fått det litt på avstand.

      Markedsføringsverdi og flere klikk bryr jeg meg ingenting om. Jeg får de klikkene jeg får, snapchat eller ikke. Hadde jeg vært så opptatt av klikk som du impliserer, ville jeg helt sikkert brukt clickbait-overskrifter to ganger daglig, men jeg vil heller være meg sjæl 😉

      Men du har et godt poeng om merarbeidet er verdt det, mtp tiden det tar og hvor mye hjerneplass det okuperer 🙂

    9. Synes det ble litt mye snaps fra deg i løpet av en dag… ble til at jeg ikke gadd å sjekke storyen din. Moderasjon høres bra ut.

    10. Det gjør jeg lett! Ikke kommer jeg med ti siders kontrakt heller. Det eneste kravet jeg har er at hverken snap eller medfølgende snaptekst får besudles av meningene til de som snappes, så her er det bare å kaste seg over tilbudet mens det ennå er aktuelt 😀

    11. Ja, men Kanskje droppe lange seanser hvor du snakker inn i snappen.
      All snakkinga kan du spare til bloggen tenker nå jeg.
      Ble som den over her, orket ikke se på snap storyen din for det ble for voldsomt.
      Så ja til snapping med måte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg