Plutselig raveparty

Det er ikke det at jeg ikke liker lekeland, jeg elsker lekeland, det er bare… jeg hadde glemt det.

Og akkurat nå er jeg litt sånn her:

 

 

Mens lekeland er litt mer sånn her:

 

Night club picture made with long exposure, no recognizable faces
Scootaaah – back in ze house!

 

500 unger rusa på sukker, alle fanget i en massiv katedral av leker, lyd og kaos. Det er selvfølgelig supertrivelig at plutten har blitt invitert i bursdag og skal kose seg med pizza, slush og haraball, det var bare så veldig brå omveltning av forventninger til dagen. Fra sofakrok til ballbinge, fra kanelbolle til ecstasy.

Men samtidig… Når vi først kommer dit så vet jeg jo hvem som kommer til å eie lekeland i dag. Og det er ikke en 5-åring med bordet fullt av gaver og sjokoladekake i fleisen, men en vill og hyperaktiv 10-åring, fanget i kroppen til en sliten 35-åring 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Angrip!!

 

/ Sistemann i ballbingen er en råtten banan!

* Følg Lekehjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. Fantastisk uttrykk på Gustav når du herjer i ballbingen! Han er heldig som har en så leken og medvirkende far som deg!!

    2. Fantastisk 😂😂😂
      Elsker bloggen din. Vet at jeg blir godt humør når jeg går inn for å lese innleggene dine.
      Du skriver så utrolig godt 😃😃😃

    3. Hahaha, ja det er helt nydelig 😀
      Ble ikke så mye lek som jeg hadde sett for meg i dag faktisk, for det viser seg at en nesten-5-åring er et langt mer selvstendig vesen enn en forskremt 4-åring. Der jeg fotfulget ham sist og var med på absolutt alle aktivitene, turet han bare rundt på egen hånd i dag. Og plutselig satt jeg bare der og drakk kaffe og var kjip da. Følte liksom ikke at jeg kunne bryte inn i bursdagsselskapet for å kaste plastballer på barna heller, haha! Men neste gang, DA skal jeg stille i treningstøy, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg