Flere bilder fra Stockholm

Jeg innså i går at det er så utrolig mange bilder jeg ønsker å vise dere fra Stockholm, at det ikke holdt med bare én bildespesial. Så her kommer en til 😀

 

 


Kjedelig strømskap gjort litt morsommere 🙂

 


La´n gå, la´n gå, jeg trenger ikke hans råd.

 


Så opptatt med å stirre på veggen at ingen legger merke til at den stirrer tilbake. Creepy.

 


Jeg både fordømmer og elsker denne humoren 😀

 


Beskjedent.

 


Gamla stan, perfekt for alle under 1,60.

 


Når barna er borte, danser pappabloggerne på bordet 😉

 


Min brors umiddelbare svar på dette: “Nåja… vi får vel C på D”, hehe.

 


Stockholm altså, de flotte fasaders by.

 


Bror / ninja (har for øvrig egen blogg: teamchrisa.blogg.no)

 


Når du har spist opp all sjokoladen og prøver å late som ingenting..

 

Og med det er vi gjennom bildebunken for denne gang. Hvis du ønsker mer blir du pent nødt til å reise dit selv, noe som for øvrig anbefales på det aller varmeste. Stockholm ligger bare en kort liten flytur unna, perfekt for storbyhelger der man ikke ønsker å bruke halve helgen på selve reisen 🙂

 

/ God tur!

* Følg Köttbullehjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. Vi gikk også så utrolig mye! Men elsker å gå rundt i nye byer, så det var bare god stemning. Men turen fra Söder, gjennom gamlastan og over til Vasamuseet må sies å være liiitt lenger enn den så ut til på avstand, haha!

    2. Hahah! B så får du C.. Den traff midt i blinken på en overtrøtt småbarnsmamma med syke barn! Hjelpe meg, skal ikke mye til!
      Sist jeg var i Stockholm traff vi på Mike Jagger utenfor et hotell vi gikk forbi.. Helt grei opplevelse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg