Ikke gå sulten på kafé

Her er dagens stalltips fra meg til deg, min venn: Ikke dra sulten på kafé. Det gjorde vi i dag, og nå sitter jeg her og angrer.

 

 

Jeg som har vært så flink med trening og mat i det siste, hva tenkte jeg med? Sto i disken og sa til meg selv: Æh, jeg dropper baguetten med brie og salami, jeg har jo bare lyst på noe godt til kaffen.

Den så god ut.

Og den også.

Også den.

Men jeg tar jo bare den. Eller, nei vent. Den da. Eller…?

Og akkurat da knurret magen, viljestyrken sviktet, impulsen tok over og brått så satt man der ved bordet og bare… hupps.

 

 

Heldigvis er det bare snakk om svenske kalorier, som selvfølgelig ikke er det samme som norske. For som alle vet: 1000 svenske kalorier tilsvarer noe sånt som 400 norske, så da får det være greit. Eh.. 😉

 

/ Hilsen lille bullefjes

* Følg Fikahjerte på Facebook *

13 kommentarer
    1. Hvis du har vært flink med trening og kosthold i det siste, så er i alle fall det der greit! Man er nødt til å kose seg og slippe opp av og til, ellers blir livet utrolig kjipt! 🙂

    2. Haha, for oss som jobber på cafe så kom gjerne sulten og slit litt med impulskontroll;) Dessuten, vi trener for å ha muligheten til å unne oss noe godt!:D

    3. Liker de svenske kaloriene merker jeg. Forresten meget brilliant at du ved uhell oppfant “kaffemarinert støvsuger”. Tror den kan bli en hit 🙂

    4. Haha! Støvsuger marinert i kaffe er så definitivt det nye. Skulle´n tatt seg en tell a? 😉 Brenner fort av en sånn på en liten spasertur eller to rundt hele Stockholm + omegn 😛

    5. Jeg hadde visst ikke fått med meg disse svenske kalori-reglene, men det passer perfekt, for jeg reiser til Stockholm i dag, så nå skal jeg kose meg de neste dagene:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg