Mens de andre er på Spa..

Forskjell på folk, si!

 

 

Sitter her i sofakroken og ser på God Morgen Norge at de andre bloggerne lader opp til kveldens prisutdeling med å starte dagen på spa.

Selv sitter jeg ubarbert i joggebuksa med to syke barn, en tissatrengt hund og en småpjusk kone som knapt har sovet et sekund i natt.

Planen min om å ta et varmt bad og legge seg tidlig i går kveld, gikk selvfølgelig rett i vasken. Istedenfor var jeg hostevakt og løkhenter i stort sett hele natt. Og da jeg kom ned i dag tidlig, fant jeg frua som et slakt på sofaen. Selvfølgelig ventet hun helt til i dag med å bli smittet av barna, i tillegg sto lillesnuppa opp i 5-draget.

Samtidig sitter flere av de andre finalistene oppsminka langs bassengkanten på et luksus-spa og kiler tottelottene i vannet, mens de slurper smoothies og nyter massasje. Forskjell på folk, si 😉

Men jeg skal ikke klage. Vi har tross alt fått barnevakt, så pris eller ei, vinn eller forsvinn: Hotell for 2 blir det okke som! Ingen hostende småttiser, ingen vekkerklokke, ingen hund som må tisse. Bare sove. Så lenge vi vil. Og akkurat nå føles det som den viktigste prisen av alle, haha!

 

 

/ Kryss fingrene – i kveld smeller det! (OBS: Vixen streames live på Nettavisen.no og vixen.no)

* Følg Mårratrynehjerte på Facebook *

24 kommentarer
    1. God bedring til flokken din! Og takk for at du sier hvordan jeg kan få sett på, men… hva klokka? :p

    2. Dere har jeg jo allerede vunnet med barnefri og sove lenge 😀 Men synes dere fortjener en gullpenn til å signere ut fra hotellet i morgen også 😉

    3. Huff, kjenner meg veldig igjen. Forskjellen er vel om en har små barn eller ikke;)
      Lykke til dere begge. Eller skal jeg si jeg håper at Christina ikke vinner noe annet enn en god natt med søvn<3

    4. For MIN del så digger jeg at dere er så jordnære og usminkete
      GO Peter og Christina !!! Dere er mine storfavoritter uansett 😉
      Håper dere får en natt med GOD søvn !

    5. Jeg tilstår – jeg jublet og klappet i hendene da du vant prisen for beste livsstilsblogg! *haha* Vel fortjent! Men det er vel ennå både 1 og 2 (eller var det 3?) priser du er nominert til? Ta det som et kompliment at når jeg for en gangs skyld har en kveld helt for meg selv (skjer type 2 ganger i året!) så sitter jeg og ser på Vixen fordi du og Konatil er med! *haha*

    6. Jippi, har stemt og stemt, gøy å se at det gav avkastning! Så vel fortjent! Kanskje det var lavendel-badingen som gjor susen? SOM jeg lo av det innlegget! Fantastisk blogg og egentlig en genial kategori vinne i, da det jo er nettopp livet og livsstilen du blogger om. Jeg ble så glad da jeg så du hadde vunnet! Stå på, du er min favoritt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg